Poznaj narzędzia i strategie, które podniosą Twoją efektywność w erze cyfrowej transformacji.
Potrzebujesz pomocy w zakresie wdrożenia integracji SellIntegro?
Nasza oferta zawiera trzy zdefiniowane pakiety wdrożeniowe przeznaczone dla firm z różnymi potrzebami oraz budżetami. W każdym pakiecie zawarty jest ustalony czas pomocy, konfiguracja integracji oraz poradnik dla Subiekta GT bądź Nexo PRO.
Nasi eksperci będą służyć pomocą na każdym etapie wdrożenia i zdalnie przeprowadzą całą konfigurację.
Gwarantujemy konfigurację wymienionych niżej funkcjonalności i integracji w wyznaczonym czasie.
Po zakończeniu wdrożenia zawsze możesz liczyć na wsparcie naszego działu supportu i programistów.
Po zakończeniu prac dostajesz pakiet materiałów ułatwiających korzystanie z oprogramowania.
do 4
do 7
Bez limitu
4 szt.
6 szt.
Bez limitu
do 2 kanałów
Bez limitu
do 3
Bez limitu
2
4
Bez limitu
2
4
Bez limitu
5
Bez limitu
1
Bez limitu
do 2h
do 4h
1h
Bez limitu
Bez limitu
Bez limitu
Bez limitu
Bez limitu
Bez limitu
Bez limitu
Bez limitu
6
8
10
Bez limitu
+200 PLN
1450 PLN netto
2800 PLN netto
4700 PLN netto
6000 PLN netto
10 dni
20 dni
30 dni
Standard
7 dni
Standard
10 dni
Business
14 dni
Professional
14 dni
Sellintegro to firma, która dostarcza integrację do różnych systemów typu ERP (subiekt, Comarch itp.) jak i OMS (BaseLinker, Apilo) oraz bezpośrednio integruje się ze sklepami, kurierami i marketplacesami. Posiadamy ogromne doświadczenie w zakresie wdrożeń takich rozwiązań jak ich konfiguracji i funkcjonalności. W naszym wypadku nie zależy nam na tym, by sprzedać klientowi konkretny program/system tak jak w przypadku integracji wykonywanej przez producenta danego rozwiązania, a na dobraniu najbardziej dopasowanego i ergonomicznego rozwiązania, które w maksymalnym stopniu zautomatyzuje nie tylko związane procesy ecommercowe, ale ogólnie procesy handlowo, magazynowo, księgowe. Poza tym każdy pakiet u nas zawiera integracje z zaawansowanym oprogramowaniem handlowo magazynowym typu ERP, co czyni nasze wdrożenia najbardziej atrakcyjnym cenowo na rynku.
Przed wdrożeniem nasi specjaliści przeprowadzą audyt Państwa systemów oraz procesów, tak aby szczegółowo przedstawić możliwości automatyzacji oraz wskazać ewentualne kwestie do poprawy lub przygotowania przed wdrożeniem.
Nasi specjaliści automatyzują oprogramowanie w taki sposób, aby swobodnie można było dodawać kolejne funkcjonalności. Edycję istniejących funkcji lub modyfikację założeń działań automatyzacji zawsze można skonsultować z naszym specjalistą w ramach audytu, na którym wskażemy, na co należy uważać oraz jak przeprowadzić najefektywniej daną modyfikację.
Nasi specjaliści przeprowadzali wdrożenia dla firm z ogromnej ilości różnych branży m.in. ogrodnictwo, e-drukarnie, aptekarstwo, zakłady produkcyjne, dropshipping, meblarstwo i wiele innych. Dobierzemy odpowiednie procesy oraz je skonfigurujemy za Ciebie. Gwarantujemy, że z przedstawionego przez nas planu automatyzacji dla Twojej firmy będziesz w 100% zadowolony.
Nasi specjaliści mogę przeprowadzić audyt procesów w Twojej firmie i doradzić, co można jeszcze zautomatyzować oraz wskażą jak najlepiej taką automatyzację wdrożyć. Również mogą wykonać ten proces za Ciebie!
Od rozpoczęcia wdrożenia dzieli Cię już tylko jeden krok. Odpowiedz na pytania zawarte w formularzu na temat Twoich oczekiwań oraz infrastruktury technicznej, z której korzystasz i rozpocznij wdrożenie.