Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Przygotuj się na wysoki sezon! Umów spotkanie i poznaj więcej informacji.

Wybierz swój pakiet wdrożeniowy

Potrzebujesz pomocy w zakresie wdrożenia integracji SellIntegro?

Nasza oferta zawiera trzy zdefiniowane pakiety wdrożeniowe przeznaczone dla firm z różnymi potrzebami oraz budżetami. W każdym pakiecie zawarty jest ustalony czas pomocy, konfiguracja integracji oraz poradnik dla Subiekta GT bądź Nexo PRO.

mężczyna z laptopem

Doradztwo ekspertów

Nasi eksperci będą służyć pomocą na każdym etapie wdrożenia i zdalnie przeprowadzą całą konfigurację.

Szybka konfiguracja

Gwarantujemy konfigurację wymienionych niżej funkcjonalności i integracji w wyznaczonym czasie.

Wsparcie po wdrożeniu

Po zakończeniu wdrożenia zawsze możesz liczyć na wsparcie naszego działu supportu i programistów.

Materiały szkoleniowe

Po zakończeniu prac dostajesz pakiet materiałów ułatwiających korzystanie z oprogramowania.

Porównaj plany wdrożeniowe

Każdy plan zawiera integracje z systemem ERP
Starter
1450 zł
netto
Zakup usługę
Premium
2800 zł
netto
Zakup usługę
Business
4700 zł
netto
Zakup usługę
Enterprise
> 6 tys. zł
netto
Napisz do nas
Konfiguracja statusów odpowiadających za komunikację BaseLinkera z wtyczkami Sellintegro
Konfiguracja podstawowych statusów w BaseLinkerze do obsługi przez wtyczki SellIntegro odpowiadające za wystawianie dokumentów handlowo magazynowych (FV, Pa, Pai, WZ, ZK/RO/ZO/BZO, FV zaliczkowe, FV marża)
Konfiguracja dedykowanych statusów do obsługi zaawansowanych funkcjonalności wtyczek integracji tj generowanie korekt, obsługa procedur OSS/WDT, usuwanie rezerwacji, ustawienie rodzajów transakcji VAT.
Konfiguracja statusów odpowiadających za procesowanie zamówień w BaseLinker
Organizacja statusów przejściowych, w których zamówienia oczekujące na płatność lub wybranie pobrania przez klienta.
Rozdział zamówień gotowych do realizacji na statusy kurierskie.
Stworzenie statusów obsługi kompletacji zamówień (podział na zbieraczy i pakowaczy)
Stworzenie grup statusów dla zamówień zrealizowanych tj. “odebrane przez kuriera”, “spakowane”, “odebrane przez klienta”
Ustawienie statusu z zamówieniami anulowanymi
Ustawienie statusów dedykowanych dla indywidualnych potrzeb klienta
Konfiguracja statusów odpowiadających za procesowanie zamówień w BaseLinker
Weryfikacja pobranych zamówień
Automatyczne wysyłanie przypomnień o płatności i informacji o anulowaniu zamówienia.
Automatyczne rozdzielanie zamówień gotowych do realizacji na statusy kurierskie
Automatyczne generowanie i wydruk listów przewozowych.
Obsługa przesyłek niestandardowych (wielopaki, palety, pół palety, kurier własny).
Indywidualne zdarzenia własne

do 4

do 7

Bez limitu

Utworzenie zdarzeń własnych do komunikacji pomiędzy pracownikami magazynu i biurowymi
Tworzenie automatycznych akcji do obsługi zbieranie i pakowania zamówień.
Automatyczne wysyłanie powiadomień do kuriera w przypadku problemów z dostawą towaru do klienta.
Automatyczne śledzenie statusów doręczenia paczki
Automatyczne wykrywanie problemów z zamówieniem
Automatyczne wysyłanie powiadomień email do klienta
Szablony wiadomości e-mail

4 szt.

6 szt.

Bez limitu

Automatyczne wysyłanie dokumentu sprzedaży do klienta
Automatyczne wysyłanie powiadomień SMS
Automatyczne rozdzielanie zamówień na odpowiednie statusy
Automatyczne generowanie dokumentów handlowych w ERP
Automatyczne generowanie dokumentów handlowych w BaseLinker oraz programach księgowości online
Automatyczne generowanie oraz drukowanie innych dokumentów
Obsługa odbiorów osobistych
Dokumentacja z procedurami dla pracowników
Stworzenie dokumentacji z procedurami dla pracowników pakujących zamówienia
Dokumentacja z procedurami dla pracowników zbierających zamówienia
Dokumentacja z procedurami dla pracowników biurowych
Dokumentacja z procedurami dla pracowników infolinii
Dokumentacja z procedurami dla pracowników obsługujących oferty na marketplaces oraz e-sklepach
Dokumentacja dla pracowników magazynu
Dodatkowe ustawienia BaseLinkera
Konfiguracja BaseLinker caller
Przygotowanie indywidualnych wzorców wydruków
Konfiguracja backupu zamówień w Google Drive
Utworzenie kopii ofert z marketplaces w magazynie BaseLinkera

do 2 kanałów

Bez limitu

Podłączenie dodatkowych integracji dostępnych w BaseLinkerze wskazanych przez klienta
Podłączenie autorespondera
Ilość stanowisk możliwych do konfiguracji w module zbieracza i pakowacza

do 3

Bez limitu

Konfiguracja marketplaces, sklepów oraz hurtowni w BaseLinker
Liczba sklepów możliwa do zintegrowania

2

4

Bez limitu

Liczba marketplaces możliwa do zintegrowania

2

4

Bez limitu

Liczba kurierów możliwa do zintegrowania

5

Bez limitu

Liczba hurtowni możliwa do zintegrowania

1

Bez limitu

Konfiguracja synchronizacji stanów magazynowych
Konfiguracja synchronizacji cen
Konfiguracja wtyczki śledzenia cen konkurencji allegro
Konfiguracja repricera dla Amazon
Powiązanie statusów BaseLinker z źródłem zamówienia
Eksport dokumentu sprzedaży do źródła zamówienia
Zaimportowanie ofert do BaseLinkera
Automatyczne wznawianie ofert po dostawie towaru
Pomoc w powiązaniu towarów z aukcjami
Księgowość
Automatyczne rozliczanie przelewów
Automatyczne rozliczanie pobrań
Konfiguracja zaawansowanych ustawień generowanych dokumentów handlowo magazynowych na podstawie określonych przez klienta kryteriów
Konfiguracja podstawowych ustawień generowanych dokumentów handlowo magazynowych
Konfiguracja strony informacyjnej wysyłanej do klienta
Konfiguracja treści zawartej na stronie informacyjnej
Osadzenie strony informacyjnej na domenie klienta
Umożliwienie wyboru wariantu poprzez stronę informacyjną
Umieszczenie loga firmy na stronie informacyjnej
Support i konsultacje
Indywidualne konsultacje

do 2h

do 4h

Dostęp do filmowych materiałów szkoleniowych
Szkolenie dla pracowników

1h

Konfiguracja magazynu
Podstawowa konfiguracja magazynu BaseLinker
Przesłanie produktów z ERPa do magazynu BaseLinkera
Zaawansowana konfiguracja magazynu BaseLinker
Konfiguracja magazynu
Przesyłanie produktów z ERPa do magazynu BaseLinkera
Przesyłanie produktów z ERPa do marketplace/sklepu internetowego
Synchronizacja stanów magazynowych z ERPa do magazynu BaseLinkera
Szybka synchronizacja stanów magazynowych z ERPa bezpośrednio do marketplace/sklepu internetowego
Ilość wtyczek do synchronizacji stanów do konfiguracji

Bez limitu

Bez limitu

Bez limitu

Bez limitu

Synchronizacja cen z ERPa do magazynu BaseLinkera
Szybka synchronizacja cen z ERPa bezpośrednio do marketplace/sklepu internetowego
Ilość wtyczek do synchronizacji cen do konfiguracji

Bez limitu

Bez limitu

Bez limitu

Bez limitu

Przesyłanie zamówień z BaseLinkera do ERPa
Przesyłanie zamówień z marketplace/sklepu internetowego do ERPa
Generowanie dokumentów sprzedaży do zamówień w ERP
Import wydruku PDF dokumentu sprzedaży z ERPa do BaseLinkera
Ilość wtyczek do konfiguracji w ogóle

6

8

10

Bez limitu

Ilość wtyczek do konfiguracji w ogóle

+200 PLN

Konfiguracja CloudPrint
Dodatkowe benefity pakietowe po zakończeniu wdrożenia
Cena pakietu

1450 PLN netto

2800 PLN netto

4700 PLN netto

6000 PLN netto

Darmowy integrator po zakończeniu wdrożenia przez

10 dni

20 dni

30 dni

Dodatkowy pakiet wsparcia

Standard
7 dni

Standard
10 dni

Business
14 dni

Professional
14 dni

FAQ

Dlaczego warto wybrać wdrożenie z SellIntegro?

Sellintegro to firma, która dostarcza integrację do różnych systemów typu ERP (subiekt, Comarch itp.) jak i OMS (BaseLinker, Apilo) oraz bezpośrednio integruje się ze sklepami, kurierami i marketplacesami. Posiadamy ogromne doświadczenie w zakresie wdrożeń takich rozwiązań jak ich konfiguracji i funkcjonalności. W naszym wypadku nie zależy nam na tym, by sprzedać klientowi konkretny program/system tak jak w przypadku integracji wykonywanej przez producenta danego rozwiązania, a na dobraniu najbardziej dopasowanego i ergonomicznego rozwiązania, które w maksymalnym stopniu zautomatyzuje nie tylko związane procesy ecommercowe, ale ogólnie procesy handlowo, magazynowo, księgowe. Poza tym każdy pakiet u nas zawiera integracje z zaawansowanym oprogramowaniem handlowo magazynowym typu ERP, co czyni nasze wdrożenia najbardziej atrakcyjnym cenowo na rynku.

Nie wiem, czy mój system nadaje się do wdrożenia i czy moja firma jest na to odpowiednio przygotowana.

Przed wdrożeniem nasi specjaliści przeprowadzą audyt Państwa systemów oraz procesów, tak aby szczegółowo przedstawić możliwości automatyzacji oraz wskazać ewentualne kwestie do poprawy lub przygotowania przed wdrożeniem.

Jeżeli w przyszłości zamierzam wprowadzać zmiany, czy będzie to kolidować z ustawioną konfiguracją systemów?

Nasi specjaliści automatyzują oprogramowanie w taki sposób, aby swobodnie można było dodawać kolejne funkcjonalności. Edycję istniejących funkcji lub modyfikację założeń działań automatyzacji zawsze można skonsultować z naszym specjalistą w ramach audytu, na którym wskażemy, na co należy uważać oraz jak przeprowadzić najefektywniej daną modyfikację.

Nie za bardzo wiem, jak zabrać się za zautomatyzowanie procesów.

Nasi specjaliści przeprowadzali wdrożenia dla firm z ogromnej ilości różnych branży m.in. ogrodnictwo, e-drukarnie, aptekarstwo, zakłady produkcyjne, dropshipping, meblarstwo i wiele innych. Dobierzemy odpowiednie procesy oraz je skonfigurujemy za Ciebie. Gwarantujemy, że z przedstawionego przez nas planu automatyzacji dla Twojej firmy będziesz w 100% zadowolony.

Mam już zautomatyzowany system, natomiast zastanawiam się, czy mogę coś jeszcze poprawić.

Nasi specjaliści mogę przeprowadzić audyt procesów w Twojej firmie i doradzić, co można jeszcze zautomatyzować oraz wskażą jak najlepiej taką automatyzację wdrożyć. Również mogą wykonać ten proces za Ciebie!

Wypełnij formularz i rozpocznij wdrożenie!

Od rozpoczęcia wdrożenia dzieli Cię już tylko jeden krok. Odpowiedz na pytania zawarte w formularzu na temat Twoich oczekiwań oraz infrastruktury technicznej, z której korzystasz i rozpocznij wdrożenie.

Wypełnij formularz

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.