Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Aktualizacja cen
Ilość aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

OPT_CAI_COM_PRC_BLK_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Aktualizacja cen z wybranego cennika Comarch ERP Optima do BaseLinker

Wtyczka umożliwia automatyczną aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu ERP do drugiego systemu.

Wtyczka umożliwia automatyczną aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu ERP COMARCH ERP OPTIMA do systemu e-commerce - BaseLinker

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Uzyskasz automatyczną aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu Comarch ERP Optima bezpośrednio do BaseLinker, co usprawni zarządzanie cenami w Twoim sklepie online.
Elastyczna aktualizacja cen wybranych produktów spośród całej bazy oraz obsługa różnych cenników w zależności od kanału sprzedaży, zwiększy precyzję i efektywność w zarządzaniu cenami.
Automatyczne dostosowywanie cen produktów w oparciu o nowe ceny hurtowe gwarantuje aktualność oferty i spójność procesów sprzedażowych pomiędzy systemami.

Główne funkcjonalności

Zautomatyzujesz proces aktualizacji cen i wyeliminujesz potrzebę ręcznego wprowadzania zmian. To zaoszczędzi Twój cenny czas.
Poprzez automatyczną synchronizację z systemem ERP, zyskasz dokładność i spójność cen, unikniesz błędów wynikających z ręcznej aktualizacji.
Szybka i efektywna aktualizacja cen pozwoli Ci na elastyczne dostosowywanie oferty do zmieniających się warunków rynkowych, zyskasz przewagę konkurencyjną.
Aktualizacja cenAktualizacja cen

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Aktualizacja cen

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcje

  • Masz możliwość wysyłania dedykowanego cennika z systemu ERP do każdej platformy, co oszczędza czas i pozwala na łatwiejsze zarządzanie cenami.
  • Dostosowujesz ceny dla klientów w zależności od miejsca sprzedaży, co umożliwia bardziej precyzyjne zarządzanie cenami i dostosowanie ich do lokalnych warunków rynkowych.
  • Automatyczne zwiększasz ceny w zależności od prowizji na platformie sprzedażowej, co ułatwia ustalanie cen i zapobiega błędom przy wprowadzaniu cen.
  • Masz możliwość synchronizowania wielu cenników jednocześnie, co ułatwia zarządzanie cenami i pozwala na obsługę wariantów produktów.

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Kilka przykładów wykorzystania : 

  • Aktualizacja cen wybranych produktów spośród całej bazy w systemie ERP;
  • Aktualizacja różnych cenników ze względu na wiele kanałów sprzedaży;
  • Zmiana cen produktów ze względu na nowe ceny hurtowe;

Funkcjonalności

Opcje dostępne na wersji : STD_v105.0

  • Synchronizacja cen wariantów produktów, 
  • Mapowanie cenników pomiędzy Comarch ERP Optima a BaseLinkerem:
  • Możliwość mapowania po nazwie cennika,
  • Możliwość mapowania po atrybucie
  • Mapowanie produktów za pomocą: SKU, EAN, Nazwy, Kodu, Nr katalogowego, Kodu u dostawcy, PLU, Kodu producenta
  • Synchronizacja produktów zawierających określony atrybut
  • Możliwość przeliczania ceny na podstawie wartości znajdującej się w polu własnym:

          - dodanie wartości  z pola atrybut, 

          - odejmowanie  wartości  z pola atrybut, 

          - przemnożenie  wartości  z pola atrybut, 

          - podzielenie  wartości  z pola atrybut. 

  • Weryfikacja ceny minimalnej/maksymalnej na podstawie atrybutu.
  • Synchronizacja stawki VAT.

Powiązane wtyczki:

Przesyłanie zamówień z ERP

Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich z systemu ERP do kolejnej platformy e-commerce.

Zobacz wtyczkę

Listy przewozowe

Wtyczka umożliwia przesyłanie numerów listów przewozowych między systemem ERP a BaseLinkerem.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka synchronizująca wybrane cenniki?

Wtyczka ta poprzez synchronizację aktualizuje ceny w systemach e-commerce zgodnie z cenami/cennikami w systemach ERP.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki aktualizującej ceny?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki aktualizującej ceny?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Dostępne wolne moduły:  “Handel  lub  Handel Plus” oraz  “Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus”;
  • Nazwa podmiotu oraz dane operatora Optima
  • Endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Stały, przewodowego dostępu do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu) Do rozliczania dokumentów w walucie obcej Kasa/Bank Plus

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.