Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Aktualizacja cen
Ilość aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

SGT_CAI_COM_PRC_PRS_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do PrestaShop

Wtyczka umożliwia automatyczną aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu ERP do drugiego systemu.

Dzięki wtyczce “Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do PrestaShop” uzyskasz możliwość automatycznej synchronizacji cenników pomiędzy systemem źródłowym Subiekt GT i docelowym jakim jest PrestaShop.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Zyskasz automatyczną synchronizację cenników pomiędzy systemem Subiekt GT i sklepem PrestaShop, gwarantującą aktualność i spójność cen produktów w obu systemach.
Dzięki integracji zapewniasz, że ceny w Twoim sklepie są ciągle zaktualizowane i zgodne z magazynem SubiektGT, co zwiększa efektywność zarządzania ofertą.
Możliwość selektywnego aktualizowania cen wybranych towarów o konkretnych oznaczeniach w Subiekt GT, da Ci pełną kontrolę nad procesem aktualizacji.

Główne funkcjonalności

Zautomatyzujesz proces aktualizacji cen i wyeliminujesz potrzebę ręcznego wprowadzania zmian. To zaoszczędzi Twój cenny czas.
Poprzez automatyczną synchronizację z systemem ERP, zyskasz dokładność i spójność cen, unikniesz błędów wynikających z ręcznej aktualizacji.
Szybka i efektywna aktualizacja cen pozwoli Ci na elastyczne dostosowywanie oferty do zmieniających się warunków rynkowych, zyskasz przewagę konkurencyjną.
Aktualizacja cenAktualizacja cen

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Aktualizacja cen

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcje

  • Masz możliwość wysyłania dedykowanego cennika z systemu ERP do każdej platformy, co oszczędza czas i pozwala na łatwiejsze zarządzanie cenami.
  • Dostosowujesz ceny dla klientów w zależności od miejsca sprzedaży, co umożliwia bardziej precyzyjne zarządzanie cenami i dostosowanie ich do lokalnych warunków rynkowych.
  • Automatyczne zwiększasz ceny w zależności od prowizji na platformie sprzedażowej, co ułatwia ustalanie cen i zapobiega błędom przy wprowadzaniu cen.
  • Masz możliwość synchronizowania wielu cenników jednocześnie, co ułatwia zarządzanie cenami i pozwala na obsługę wariantów produktów.

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Przykład wykorzystania

  • Integracja zapewni Cię, że ceny produktów na Twoim sklepie są na bieżąco aktualizowane i zgodne z magazynem SubiektGT;
  • Możliwość aktualizowania wybranych towarów o określonych oznaczeniach w Subiekt GT;
  • Możliwość dodawania, odejmowania, przemnożenia wartości pola.

Funkcjonalności

Funkcje dostępne w wersji VER_STD_v104.0:

  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami (bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe w których wtyczka ma działać
  • połączenie sklepu poprzez klucz API
  • możliwość wyboru języka w jakim mają być pobierane nazwy produktów z PrestaShop
  • opcjonalna synchronizacja cen kombinacji produktów 
  • mapowanie cennika w Subiekt GT po nazwie cennika lub polu własnym
  • mapowanie produktów w PrestaShop:

          - indeks

          - kod kreskowy EAN 13 lub JAN

          - ISBN

          - kod kreskowy UPC

          - nazwa

  • mapowanie priorytetowe produktów w Subiekt GT

          - symbol 

          - podstawowy kod kreskowy 

          - PLU

          - nazwa

          - pole własne 1-8

  • synchronizowanie ceny tylko wybranych towarów z Subiekt GT

          - po określonej cesze 

          - po określonym oznaczeniu (wszystkie, pozycja do sklepu internetowego, pozycja do serwisu             aukcyjnego, pozycja do sprzedaży mobilnej)

  • przeliczanie ceny podstawowej na podstawie wartości znajdującej się w polu własnym

          - dodawanie

          - odejmowanie

          - przemnożenie 

          - podzielenie

  • weryfikacja ceny minimalnej/maksymalnej na podstawie pola własnego
  • synchronizacja stawki VAT

Polecane wtyczki wraz z tą:

Przesyłanie produktów z Subiekt GT do PrestaShop

Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do PrestaShop

Powiązane wtyczki:

Przesyłanie produktów do ERP

Wtyczka umożliwia przesyłanie informacji o produktach z systemu OMS lub sklepu online do systemu ERP.

Zobacz wtyczkę

Przesyłanie zamówień

Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich między systemem ERP a drugą platformą e-commerce.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka synchronizująca wybrane cenniki?

Wtyczka ta poprzez synchronizację aktualizuje ceny w systemach e-commerce zgodnie z cenami/cennikami w systemach ERP.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki aktualizującej ceny?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Czy wtyczka obsługuje kombinacje produktów?

Tak jest możliwość włączenia/wyłączenia obsługi kombinacji produktów.

Czy możemy filtrować synchronizowane produkty?

Tak, wtyczka umożliwia wybranie produktów na podstawie aktywności, oznaczeń i cech.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki aktualizującej ceny?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt GT (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt GT którego ważność licencji to 45dni, licencję na Subiekt GT);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt GT (możesz uruchomić testowo sferę na 14 dni, możesz też kupić licencję na pierwsze stanowisko. Jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro ale pamiętaj że niezależnie, czy korzystasz z 1 czy 20 integracji SellIntegro nasz endpoint potrzebuje tylko 1 licencji Sfery)
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu);
  • endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Do obsługi walut - Abonament;
  • Do obsługi flag i WSTO - Plus Subiekt GT.

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.