Stany magazynowe
Wypróbuj za darmo
Ilość aktywnych instalacji
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Rating użytkowników
Kod wtyczki:

OPT_CAI_COM_STC_CLI_100

Scenariusz konfiguracji

Zobacz wymagania techniczne

Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch ERP Optima do e-sklep

Wtyczka umożliwia automatyczną synchronizację stanów magazynowych z systemu ERP do drugiego systemu.

Funkcje

  • Automatycznie aktualizowane stany magazynowe w drugim systemie po dokonaniu sprzedaży lub założeniu rezerwacji w systemie ERP przyspieszają i ułatwiają pracę.
  • Masz możliwość wyboru, czy mają być wysyłane wszystkie produkty, czy tylko te o określonych cechach, co zwiększa elastyczność i ułatwia dostosowanie procesu do konkretnych potrzeb.
Stany magazynoweStany magazynowe

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.

Powiązane wtyczki:

Aktualizacja cen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Wtyczka umożliwia automatyczną aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu ERP do drugiego systemu.

10-100
aktywnych instalacji
aktywnych instalacji
ocena użytkowników

FAQ

Czym jest synchronizacja na żywo?

Synchronizacja na żywo pozwala na automatyczne uruchamianie pracy integracji bez naszej ingerencji. Działa ona od razu, od momentu wprowadzenia zmiany w systemie ERP lub e-commerce. Możliwe jest ustawienie przedziału czasowego pomiędzy zakończeniem a ponownym uruchomieniem integracji, dni działania integracji (np. tylko dni robocze) oraz (opcjonalnie) godziny uruchomienia integracji (np. w godzinach pracy 7 – 15).

Dlaczego nie ma pojedynczej integracji magazynowej, tylko jest rozbita na 3 produkty/stany/ceny?

Jedną z przyczyn takiego rozwiązania jest zapewnienie większej swobody naszym klientom. Wtyczki są bardziej spersonalizowane pod konkretne działania, dzięki czemu jesteśmy w stanie trafić do szerszego grona. Chcemy dać ci jak największe możliwości względem jednego działania.

Wymagania systemowe:

  • Dostępne wolne moduły:  “Handel  lub  Handel Plus” oraz  “Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus”;
  • Nazwa podmiotu oraz dane operatora Optima
  • Endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Stały, przewodowego dostępu do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu) Do rozliczania dokumentów w walucie obcej Kasa/Bank Plus

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.