Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Stany magazynowe
Ilość aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

SGT_CAI_COM_STC_IAI_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do IdoSell

Wtyczka umożliwia automatyczną synchronizację stanów magazynowych z systemu ERP do drugiego systemu.

Dzięki wtyczce “Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do IdoSell” uzyskasz możliwość automatycznej synchronizację stanów magazynowych pomiędzy system źródłowym Subiekt GT i docelowym, jakim jest IdoSell.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Automatycznie zsynchronizujesz stany magazynowe z systemu Subiekt GT do IdoSell, co zagwarantuje Ci spójność stanów magazynowych z zewnętrznym kanałem e-commerce.
Wygodne mapowanie magazynów przy pomocy elastycznej tabeli oraz zaawansowane opcje mapowania i filtrowania produktów zwiększają precyzję aktualizacji stanów w IdoSell na podstawie danych z Subiekt GT.
Możliwość modyfikacji przesyłanych stanów z wykorzystaniem pola własnego produktu oraz kontrola nad rezerwacją produktów zapewnia pełne dostosowanie do indywidualnych potrzeb sklepu.

Główne funkcjonalności

Dzięki automatycznemu procesowi synchronizacji stanów magazynowych, zwiększysz efektywność i zredukujesz ryzyko błędów manualnych.
Wyeliminujesz problem niedostępności produktów i poprawisz obsługę klienta. Informacje o stanie Twojego magazynu będą zawsze aktualne.
Zyskasz większą kontrolę, dzięki płynnemu przepływowi informacji między systemami.
Stany magazynoweStany magazynowe

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Stany magazynowe

Szczegółowe funkcjonalności

Opis wtyczki

  • Automatycznie aktualizowane stany magazynowe w drugim systemie po dokonaniu sprzedaży lub założeniu rezerwacji w systemie ERP przyspieszają i ułatwiają pracę
  • Integracja zapewni Cię, że stan magazynowy synchronizowany z zewnętrznymi kanałami e-commerce w pełni odzwierciedla rzeczywisty stan produktów w systemie ERP. Pozwala to uniknąć niekorzystnych wizerunkowo sytuacji sprzedaży produktów z brakiem stanu
  • Masz możliwość wyboru, czy mają być wysyłane wszystkie produkty, czy tylko te o określonych cechach, co zwiększa elastyczność i ułatwia dostosowanie procesu do konkretnych potrzeb.

Funkcjonalności

  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania
  • ustawienie zakresu wstecznego przetwarzania zamówień
  • kilka opcji mapowania produktów do wyboru oraz możliwość ich priorytetyzacji
  • różnorodne opcje filtrowania produktów, które mają być synchronizowane
  • możliwość modyfikacji przesyłanych stanów magazynowych z wykorzystaniem pola własnego produktu
  • możliwość włączenia/wyłączenia obsługi rezerwacji produktów

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Przykład wykorzystania

  • Integracja zapewni Cię, że stan magazynowy w IdoSell synchronizowany z zewnętrznymi kanałami e-commerce w pełni odzwierciedla rzeczywisty stan produktów w Subiekt GT. Pozwala to uniknąć niekorzystnych wizerunkowo sytuacji sprzedaży produktów z brakiem stanu.

Funkcjonalności

Funkcje dostępne w wersji VER_STD_v105.0

  • możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia;
  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami (bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe, w których wtyczka ma działać;
  • 4 tryby aktualizacji produktów, które można kompletować;
  • możliwość mapowania magazynów na podstawie wygodnej i elastycznej tabeli z możliwością sumowania stanów kilku magazynów po stronie Subiekta GT;
  • kilka opcji mapowania produktów do wyboru oraz możliwość ich priorytetyzacji;
  • różnorodne opcje filtrowania produktów w Subiekt, które mają być synchronizowane;
  • możliwość modyfikacji przesyłanych stanów magazynowych z wykorzystaniem pola własnego produktu;
  • możliwość włączenia/wyłączenia obsługi rezerwacji produktów.

Powiązane wtyczki:

Przesyłanie produktów

Wtyczka umożliwia przesyłanie informacji o produktach na podstawie kartotek z systemu ERP do drugiego systemu e-commerce.

Zobacz wtyczkę

Aktualizacja cen

Wtyczka umożliwia automatyczną aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu ERP do drugiego systemu.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czym jest synchronizacja na żywo?

Synchronizacja na żywo pozwala na automatyczne uruchamianie pracy integracji bez naszej ingerencji. Działa ona od razu, od momentu wprowadzenia zmiany w systemie ERP lub e-commerce. Możliwe jest ustawienie przedziału czasowego pomiędzy zakończeniem a ponownym uruchomieniem integracji, dni działania integracji (np. tylko dni robocze) oraz (opcjonalnie) godziny uruchomienia integracji (np. w godzinach pracy 7 – 15).

Dlaczego nie ma pojedynczej integracji magazynowej, tylko jest rozbita na 3 produkty/stany/ceny?

Jedną z przyczyn takiego rozwiązania jest zapewnienie większej swobody naszym klientom. Wtyczki są bardziej spersonalizowane pod konkretne działania, dzięki czemu jesteśmy w stanie trafić do szerszego grona. Chcemy dać ci jak największe możliwości względem jednego działania.

Czy możemy filtrować synchronizowane produkty?

Tak, wtyczka umożliwia wybranie produktów na podstawie aktywności, oznaczeń i cech produktów.

Czy wtyczka pozwala na dodawanie/ odejmowanie stałej wartości stanu do niektórych produktów (dropshipping)?

Tak, wtyczka umożliwia dodawanie bądź odejmowanie stanów za pomocą pól dodatkowych na produkcie w Subiekt GT.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt GT (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt GT którego ważność licencji to 45dni, licencję na Subiekt GT);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt GT (możesz uruchomić testowo sferę na 14 dni, możesz też kupić licencję na pierwsze stanowisko. Jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro ale pamiętaj że niezależnie, czy korzystasz z 1 czy 20 integracji SellIntegro nasz endpoint potrzebuje tylko 1 licencji Sfery)
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu);
  • endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Do obsługi walut - Abonament;
  • Do obsługi flag i WSTO - Plus Subiekt GT.

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.