Skorzystaj z 2 miesięcy integracji SellIntegro za darmo. Dowiedz się więcej
Stany magazynowe
Wypróbuj za darmo
Ilość aktywnych instalacji
100-500
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Rating użytkowników
16
Kod wtyczki:

SGT_CAI_COM_STC_SHR_100

Scenariusz konfiguracji

Zobacz wymagania techniczne

Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do Shoper

Wtyczka umożliwia automatyczną synchronizację stanów magazynowych z systemu ERP do drugiego systemu.

Dzięki wtyczce “Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do Shoper” uzyskasz możliwość automatycznej synchronizacji stanów magazynowych pomiędzy system źródłowym Subiekt GT i docelowym jakim jest Shoper.

Przykład wykorzystania

  • Integracja zapewni Cię, że stan magazynowy w Shoper będzie w pełni zsynchronizowany i będzie odzwierciedlał rzeczywisty stan produktów w Subiekt GT. Pozwala to uniknąć niekorzystnych wizerunkowo sytuacji sprzedaży produktów z brakiem stanu.

Funkcjonalności

Funkcje dostępne w wersji VER_STD_v105.0 

  • możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia
  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami (bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe w których wtyczka ma działać
  • połączenie z Shoper po loginie, haśle i adresie sklepu
  • wybór języka w jakim mają być pobierane nazwy produktów z Shoper
  • opcja synchronizacji wariantów produktów
  • 4 tryby aktualizacji produktów, które można kompletować
  • podanie jednego lub kilku magazynów w Subiekt GT, z których mają być pobierane stany magazynowe (przy wyborze kilku uruchamia się sumowanie stanów kilku magazynów po stronie Subiekta GT)
  • kilka opcji mapowania produktów do wyboru oraz możliwość ich priorytetyzacji 
  • różnorodne opcje filtrowania produktów w Subiekt GT, które mają być synchronizowane (określona cecha, oznaczenie np.: sprzedaż mobilna, status aktywności produktu na bazie)
  • możliwość dodawania/odejmowania wybranej ilości od rzeczywistego stanu
  • możliwość modyfikacji przesyłanych stanów magazynowych z wykorzystaniem pola własnego produktu
  • możliwość włączenia/wyłączenia obsługi rezerwacji produktów
  • ustawienie zachowania stanu w przypadku mniejszej od zera (pozostaw ujemny lub zaktualizuj na 0)
  • wyłączanie lub włączanie produktu w sklepie w zależności od jego stanu magazynowego

Polecane wtyczki wraz z tą:

Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt GT

Przesyłanie produktów z Subiekt GT do Shoper

Opis wtyczki

  • Automatycznie aktualizowane stany magazynowe w drugim systemie po dokonaniu sprzedaży lub założeniu rezerwacji w systemie ERP przyspieszają i ułatwiają pracę
  • Integracja zapewni Cię, że stan magazynowy synchronizowany z zewnętrznymi kanałami e-commerce w pełni odzwierciedla rzeczywisty stan produktów w systemie ERP. Pozwala to uniknąć niekorzystnych wizerunkowo sytuacji sprzedaży produktów z brakiem stanu
  • Masz możliwość wyboru, czy mają być wysyłane wszystkie produkty, czy tylko te o określonych cechach, co zwiększa elastyczność i ułatwia dostosowanie procesu do konkretnych potrzeb.

Funkcjonalności

  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania
  • ustawienie zakresu wstecznego przetwarzania zamówień
  • kilka opcji mapowania produktów do wyboru oraz możliwość ich priorytetyzacji
  • różnorodne opcje filtrowania produktów, które mają być synchronizowane
  • możliwość modyfikacji przesyłanych stanów magazynowych z wykorzystaniem pola własnego produktu
  • możliwość włączenia/wyłączenia obsługi rezerwacji produktów

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Stany magazynoweStany magazynowe

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.

Powiązane wtyczki:

Przesyłanie produktów

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Wtyczka umożliwia przesyłanie informacji o produktach na podstawie kartotek z systemu ERP do drugiego systemu e-commerce.

10-100
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
ocena użytkowników

Przesyłanie zamówień

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.

Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich między systemem ERP a drugą platformą e-commerce.

10-100
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
ocena użytkowników

FAQ

Czym jest synchronizacja na żywo?

Synchronizacja na żywo pozwala na automatyczne uruchamianie pracy integracji bez naszej ingerencji. Działa ona od razu, od momentu wprowadzenia zmiany w systemie ERP lub e-commerce. Możliwe jest ustawienie przedziału czasowego pomiędzy zakończeniem a ponownym uruchomieniem integracji, dni działania integracji (np. tylko dni robocze) oraz (opcjonalnie) godziny uruchomienia integracji (np. w godzinach pracy 7 – 15).

Dlaczego nie ma pojedynczej integracji magazynowej, tylko jest rozbita na 3 produkty/stany/ceny?

Jedną z przyczyn takiego rozwiązania jest zapewnienie większej swobody naszym klientom. Wtyczki są bardziej spersonalizowane pod konkretne działania, dzięki czemu jesteśmy w stanie trafić do szerszego grona. Chcemy dać ci jak największe możliwości względem jednego działania.

Czy wtyczka obsługuje warianty produktów?

Tak, jest możliwość włączenia/wyłączenia obsługi wariantów.

Czy możemy filtrować synchronizowane produkty?

Tak, wtyczka umożliwia wybranie produktów na podstawie aktywności, oznaczeń i cech produktów.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt GT (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt GT którego ważność licencji to 45dni, licencję na Subiekt GT);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt GT (możesz uruchomić testowo sferę na 14 dni, możesz też kupić licencję na pierwsze stanowisko. Jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro ale pamiętaj że niezależnie, czy korzystasz z 1 czy 20 integracji SellIntegro nasz endpoint potrzebuje tylko 1 licencji Sfery)
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu);
  • endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Do obsługi walut - Abonament;
  • Do obsługi flag i WSTO - Plus Subiekt GT.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.