OPT_CAI_COM_INV_EML_100
Zobacz wymagania techniczne
W momencie zrealizowania zamówienia i utworzenia faktury lub paragonu, wtyczka automatycznie wyśle wiadomość e-mail z fakturą do klientów.
*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.
Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów.
Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.
Wtyczka ta pozwala na automatyzację wysyłki dowodów zakupów do klientów. Dzięki niej wybieramy: jaką treść ma mieć wysłana wiadomość, kto jest jej nadawcą oraz jakie typy dokumentów wysyłamy klientom. Dla poprawnego działania wtyczki potrzebujemy odpowiednio skonfigurować połączenie z serwerem swojej poczty (https://sellintegro.pl/wiki/jak-poprawnie-skonfigurowac-polaczenie-z-poczta/).
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)