Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Listy przewozowe
Ilość aktywnych instalacji
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

ENV_CAI_COM_PAC_AMZ_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Przesyłanie numerów listów przewozowych z enova365 do Amazon

Wtyczka umożliwia przesyłanie numerów listów przewozowych między systemem ERP a BaseLinkerem.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Główne funkcjonalności

Będziesz mógł automatycznie przesyłać numery listów przewozowych między systemem ERP a BaseLinkerem, eliminując konieczność ręcznej obsługi.
Dzięki automatyzacji, zmniejszysz ryzyko błędów powstających poprzez ręczne wprowadzanie danych. W efekcie poprawi się precyzja zarządzania dostawami i satysfakcja klientów.
Zyskasz lepszą kontrolę nad zarządzaniem procesami logistycznymi. W jednym miejscu zobaczysz wszystkie informacje o przesyłkach, co pozwoli Ci na szybszą reakcję na ewentualne problemy.
Listy przewozoweListy przewozowe

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Listy przewozowe

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcje

  • Automatyczne przesyłanie numerów listów przewozowych między systemem ERP a platformą online oszczędza czas i redukuje ryzyko błędów ludzkich.
  • Masz wybór, które dokumenty mają być przetwarzane, co pozwala na dostosowanie integracji do indywidualnych potrzeb firmy.
  • Możesz wskazać źródło, z którego mają być pobierane numery zamówienia i listów przewozowych, ułatwia identyfikację konkretnych zamówień i poprawia skuteczność integracji.
  • Szybka i łatwa synchronizacja danych między systemem ERP a platformą online zapewnia spójność danych i redukuje potrzebę ręcznego wprowadzania informacji.
  • Integracja poprawia jakość obsługi klienta poprzez automatyczne przesyłanie informacji o statusie zamówienia i numerze listu przewozowego.

*jeśli chcesz mieć pewność, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Powiązane wtyczki:

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka przesyłająca numery listów przewozowych?

Wtyczka pozwala na przesyłanie numerów listów przewozowych z systemu e-commerce do ERP. Możemy wybrać, dla których statusów zamówień z Baselinkera mają być przenoszone numery listów przewozowych oraz zmienić im status. Numery listów przewozowych możemy przenosić na RO lub faktury.

Czy istnieje możliwość jednorazowej płatności za integrację z dożywotnim dostępem do licencji (działamy w trybie abonamentu)?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.

Czy istnieje możliwość jednorazowej płatności za integrację z dożywotnim dostępem do licencji (działamy w trybie abonamentu)?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.

Wymagania systemowe:

  • Dane do logowania do SQL enova365
  • Dane do logowania operatora enova365
  • Ścieżka instalacji enova365
  • Wolna licencja enova365

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wspierana wersja programu: do wersji 2404 (integracje na tej wersji i wyżej nie będą działać)

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy);
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.