Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Funkcje
- Integracja umożliwia szybkie i bezproblemowe przeniesienie produktów między systemem ERP a platformą online bez potrzeby ręcznego przepisywania danych.
- Masz możliwość wyboru, czy wszystkie produkty mają zostać przeniesione, czy tylko te posiadające określoną cechę.
- Możesz wybrać, które informacje o produktach mają zostać zaktualizowane, takie jak nazwa, cena, opis produktu. Dzięki temu można uniknąć konieczności ręcznej edycji każdego produktu.
- Integracja jest łatwa w obsłudze, co pozwala na oszczędność czasu i zminimalizowanie ryzyka popełnienia błędów podczas przenoszenia produktów i aktualizacji informacji o nich.
- Integracja zwiększa efektywność pracy, ponieważ pozwala na szybsze i bardziej precyzyjne aktualizowanie stanów magazynowych i innych informacji dotyczących produktów. Dzięki temu można uniknąć opóźnień w realizacji zamówień oraz błędów w przesyłaniu produktów.
*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.
Przykład wykorzystania
- Dodawanie nowych i aktualizacja istniejących kartotek produktów;
- Synchronizacja wariantów produktów w BaseLinker;
- Zaawansowana możliwość filtracji wysyłanych kartotek produktów.
Funkcjonalności
Funkcje dostępne w wersji VER_STD_v105.0:
- możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami (bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe w których wtyczka ma działać,
- możliwość wyboru na jakim magazynie będą wykonywane operacje,
- możliwość wyboru czy produkty na których będą wykonywane działania mają być pobierane ze wszystkich kategorii w podanym katalogu, czy konkretnie przez nas wybranych,
- możliwość traktowania grup produktów w Comarch ERP Optima jako kategorii produktu w BaseLinker,
- możliwość synchronizowania wariantów produktów,
- wybór produktów na których chcemy wykonywać operacje m.in: proste, proste i usługi, proste i złożone lub wszystkie,
- opcja filtrowania produktów wszystkich lub tylko tych aktywnych na bazie,
- możliwość usuwania niepowiązanych produktów,
- możliwość usuwania duplikatów produktów po wskazanym polu: SKU, EAN, nazwa,
- opcja filtrowania produktów po wartości atrybutów w Comarch Optima,
- wybór cennika który ma się przesłać wraz z produktami,
- możliwość kombinacji mapowania pomiędzy BaseLinkerem, a Optimą: SKU, EAN, nazwa oraz kod, nazwa, atrybut;
- opcja dodawania produktów:
- dodaj zdjęcie,
- dodaj wagę,
- dodaj opis,
- dodaj EAN,
- dodaj pole dodatkowe,
- dodaj parametry,
- dodaj lokalizację,
- opcja aktualizacji produktów:
- aktualizuj nazwy produktów,
- aktualizuj zdjęcia,
- aktualizuj EAN,
- aktualizuj symbole produktów,
- aktualizuj pola dodatkowe,
- aktualizuj parametry,
- aktualizuj lokalizację,
- aktualizuj wagę produktów ,
- aktualizuj opisy produktów;
- opcja przenoszenia atrybutów do BaseLinker zgodnie z mapowaniem:
- pole w Optimie;
- typ pola w BaseLinker,
- wartość pola w BaseLinker.
Polecane wtyczki wraz z tą:
Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch Optima do BaseLinker
Aktualizacja cen z wybranego cennika z Comarch Optima do BaseLinker