Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Funkcjonalności
- Automatycznie przesyłaj zamówienia dokładnie tak jak chcesz, bez popełniania błędów i ręcznego tworzenia dokumentów.
- Możesz wybrać typ dokumentu czy kontrahenta, który ma być utworzony oraz na którym magazynie dokument ma się pojawić.
- Dokonuj wyboru, w jaki sposób mapować produkty i wybierz metodę przetwarzania kosztu transportu i płatności.
- Dla porządku oznaczaj transakcje VAT i JPK VAT.
- Automatyczne dokonuj potwierdzeń przesłania zamówień z systemu ERP.
- Możesz również określić dopuszczalny przedział czasowy przesyłania zamówień (np. pomiędzy 6:00-21:00).
*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.
Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v145.0:
- możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia;
- możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami (bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe, w których wtyczka ma działać;
- konfiguracja, z których statusów zamówienia mają być przetwarzane, możliwość zmiany statusu zamówienia w przypadku poprawnego dodania dokumentu oraz gdy dokument nie zostanie dodany z powodu jakiegoś błędu;
- wystawianie korekt faktur/zwrotów detalicznych;
- możliwość tworzenia następujących dokumentów w Wapro Mag:
- zamówienia w głównym rejestrze (ZO),
- zamówienia w głównym rejestrze (ZO);
- możliwość wyboru dokonywania rezerwacji towaru lub jego braku;
- możliwość wyboru daty wystawienia dokumentu:
- data zamówienia z BaseLinker,
- data utworzenia dokumentu w Wapro Mag;
- dodawanie numeru utworzonego dokumentu do źródłowego zamówienia w BaseLinker jako pole dodatkowe;
- opcja wyboru wykorzystywania cen netto lub brutto z zamówień w BaseLinker;
- możliwość wyboru przetwarzania stawek VAT:
- ustawiaj stawki VAT zgodnie z ustawieniami w systemie ERP,
- zastosuj stawkę VAT zgodnie z ustawieniami systemu e-commerce,
- przypisywanie stawek VAT na podstawie tabeli mapowania;
- możliwość podziału dostawy na odrębne stawki VAT;
- opcja aktualizacji osoby przypisanej do dokumentu w Wapro Mag;
- możliwość przypisania rodzaju transakcji OSS i IOSS na podstawie wartości pola z BaseLinker;
- elastyczny system mapowania istniejących kontrahentów i tworzenia nowych kartotek kontrahentów (stałych) na podstawie tabeli, m.in.:
- w BaseLinker (login, telefon, e-mail, NIP),
- w Wapro Mag (nazwa, e-mail, telefon, NIP);
- możliwość wyboru, jakie dane na kontrahenta mają być aktualizowane w przypadku zgodnego mapowania (wszystkie; dodanie adresu historycznego i ustawienie danych z niego jako aktualny adres kontrahenta; żadne),
- możliwość wyboru danych do dostawy lub danych do faktury w przypadku tworzenia kontrahenta stałego
- możliwość ustawienia terminu należności i zobowiązań dla klienta oraz przypisywania utworzonych klientów do handlowca
- możliwość Przypisywania dokumentów do wybranego pracownika
- możliwość priorytetyzacji mapowania przetwarzanych produktów wraz z tworzeniem nowych kartotek produktów
- możliwość powiązania z listingiem produktów na Amazon
- możliwość przypisywania transportu do zamówienia na podstawie systemu mapowania usługi transportu z BaseLinker do wybranego transportu w Wapro Mag lub przypisanie stałej usługi transportu
- opcja przetwarzania płatności z zamówienia na podstawie tabeli mapowania według:
- statusu zamówienia w BaseLinker,
- metody płatności w BaseLinker,
- sposobu transportu w BaseLinker;
- opcja wyboru magazynu, na którym mają tworzyć się dokumenty na podstawie statusu zamówienia w BaseLinker, źródła zamówienia, kodu kraju zamówienia lub pola własnego;
- możliwość ustawienia stawek VAT produktów na podstawie wartości z Wapro Mag, BaseLinker lub indywidualnego mapowania w formie tabeli;
- możliwość przypisywania rodzaju transakcji VAT na podstawie mapowania pola w BaseLinker do wybranego rodzaju transakcji w Wapro Mag (pola w BaseLinker to m.in. numer/źródło zamówienia, kraj dostawy, waluta, danych kontrahenta, metody płatności); rodzaje transakcji w Wapro Mag to OSS u IOSS;
- możliwość dodania uwag do dokumentów w Wapro Mag
- możliwość wyboru, jaką informację z Baselinker chcemy zapisać w numerze oryginału w dokumencie WFG:
- numer zamówienia w BaseLinker
- numer zamówienia z oryginalnego źródła zamówienia.