Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązywać będzie od 21.03.2024 r.
Przesyłanie zamówień
Ilość aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

BLK_CAI_COM_ORD_WFG_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Przesyłanie zamówień z BaseLinker do WAPRO Mag

Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich między systemem ERP a drugą platformą e-commerce.

Wtyczka “Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Wapro Mag” umożliwia zautomatyzowanie procesów sprzedażowych dla zamówień z różnych źródeł (marketplace, sklepy internetowe) zagregowanych na platformie BaseLinker.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Zyskasz automatyzację procesów sprzedażowych dla zamówień z różnych źródeł (np. marketplace, sklepy internetowe) agregowanych w BaseLinker.
Błyskawicznie przetworzysz zamówienie do wybranego dokumentu w Wapro Mag, takiego jak ZK, PA/PAi czy FS, co ułatwia zarządzanie i drukowanie na wybranej drukarce.
Możliwość konfiguracji zakresu przetwarzania zamówień, wyboru długości przerwy między uruchomieniami oraz dni i godzin działania wtyczki, zwiększa efektywność zarządzania procesami sprzedażowymi.

Główne funkcjonalności

Dzięki automatycznemu przesyłaniu zamówień znacznie uprościsz pracę operacyjną. Zredukujesz czasochłonne zadania, co przełoży się na zwiększenie efektywności całego zespołu.
Unikniesz błędów wynikających z ręcznego wprowadzania informacji, przesyłanie danych między platformami będzie o wiele dokładniejsze.
Poprzez automatyzację skrócisz czas od momentu złożenia zamówienia przez klienta, do momentu jego realizacji. Twoje zamówienia będą realizowane znacznie szybciej.
Przesyłanie zamówieńPrzesyłanie zamówień

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Przesyłanie zamówień

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcjonalności

  • Automatycznie przesyłaj zamówienia dokładnie tak jak chcesz, bez popełniania błędów i ręcznego tworzenia dokumentów.
  • Możesz wybrać typ dokumentu czy kontrahenta, który ma być utworzony oraz na którym magazynie dokument ma się pojawić.
  • Dokonuj wyboru, w jaki sposób mapować produkty i wybierz metodę przetwarzania kosztu transportu i płatności.
  • Dla porządku oznaczaj transakcje VAT i JPK VAT.
  • Automatyczne dokonuj potwierdzeń przesłania zamówień z systemu ERP.
  • Możesz również określić dopuszczalny przedział czasowy przesyłania zamówień (np. pomiędzy 6:00-21:00).

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v145.0:

  • możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia;
  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami (bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe, w których wtyczka ma działać;
  • konfiguracja, z których statusów zamówienia mają być przetwarzane, możliwość zmiany statusu zamówienia w przypadku poprawnego dodania dokumentu oraz gdy dokument nie zostanie dodany z powodu jakiegoś błędu;
  • wystawianie korekt faktur/zwrotów detalicznych;
  • możliwość tworzenia następujących dokumentów w Wapro Mag:

          - zamówienia w głównym rejestrze (ZO),

          -  zamówienia w głównym rejestrze (ZO);

  • możliwość wyboru dokonywania rezerwacji towaru lub jego braku;
  • możliwość wyboru daty wystawienia dokumentu:

          - data zamówienia z BaseLinker,

          - data utworzenia dokumentu w Wapro Mag;

  • dodawanie numeru utworzonego dokumentu do źródłowego zamówienia w BaseLinker jako pole dodatkowe;
  • opcja wyboru wykorzystywania cen netto lub brutto z zamówień w BaseLinker;
  • możliwość wyboru przetwarzania stawek VAT:

          - ustawiaj stawki VAT zgodnie z ustawieniami w systemie ERP,

          - zastosuj stawkę VAT zgodnie z ustawieniami systemu e-commerce,

          - przypisywanie stawek VAT na podstawie tabeli mapowania;

  • możliwość podziału dostawy na odrębne stawki VAT;
  • opcja aktualizacji osoby przypisanej do dokumentu w Wapro Mag;
  • możliwość przypisania rodzaju transakcji OSS i IOSS na podstawie wartości pola z BaseLinker;
  • elastyczny system mapowania istniejących kontrahentów i tworzenia nowych kartotek kontrahentów (stałych) na podstawie tabeli, m.in.:

          - w BaseLinker (login, telefon, e-mail, NIP),

          - w Wapro Mag (nazwa, e-mail, telefon, NIP);

  • możliwość wyboru, jakie dane na kontrahenta mają być aktualizowane w przypadku zgodnego mapowania (wszystkie; dodanie adresu historycznego i ustawienie danych z niego jako aktualny adres kontrahenta; żadne),
  • możliwość wyboru danych do dostawy lub danych do faktury w przypadku tworzenia kontrahenta stałego
  • możliwość ustawienia terminu należności i zobowiązań dla klienta oraz przypisywania utworzonych klientów do handlowca
  • możliwość Przypisywania dokumentów do wybranego pracownika
  • możliwość priorytetyzacji mapowania przetwarzanych produktów wraz z tworzeniem nowych kartotek produktów
  • możliwość powiązania z listingiem produktów na Amazon
  • możliwość przypisywania transportu do zamówienia na podstawie systemu mapowania usługi transportu z BaseLinker do wybranego transportu w Wapro Mag lub przypisanie stałej usługi transportu
  • opcja przetwarzania płatności z zamówienia na podstawie tabeli mapowania według:

          - statusu zamówienia w BaseLinker,

          - metody płatności w BaseLinker,

          - sposobu transportu w BaseLinker;

  • opcja wyboru magazynu, na którym mają tworzyć się dokumenty na podstawie statusu  zamówienia w BaseLinker, źródła zamówienia, kodu kraju zamówienia lub pola własnego;
  • możliwość ustawienia stawek VAT produktów na podstawie wartości z Wapro Mag, BaseLinker lub indywidualnego mapowania w formie tabeli;
  • możliwość przypisywania rodzaju transakcji VAT na podstawie mapowania pola w BaseLinker do wybranego rodzaju transakcji w Wapro Mag (pola w BaseLinker to m.in. numer/źródło zamówienia, kraj dostawy, waluta, danych kontrahenta, metody płatności); rodzaje transakcji w Wapro Mag to OSS u IOSS;
  • możliwość dodania uwag do dokumentów w Wapro Mag
  • możliwość wyboru, jaką informację z Baselinker chcemy zapisać w numerze oryginału w dokumencie WFG:

          - numer zamówienia w BaseLinker

          - numer zamówienia z oryginalnego źródła zamówienia.

Powiązane wtyczki:

Rozliczanie dokumentów

Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

Fiskalizacja dokumentów

Wtyczka umożliwia fiskalizowanie dokumentów w systemie ERP wystawionych w systemie OMS

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka przesyłająca zamówienia?

Wtyczka ta umożliwia tworzenie wybranych dokumentów w ERP na podstawie zamówienia z e-commerce lub odwrotnie. Pozwala ona na przesyłanie zamówień z konkretnych statusów i ich zmianę w zależności od powodzenia operacji.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki przesyłania zamówień?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Czy ta integracja obsługuje transakcje OSS?

Tak, integracja obsługuje dwa typy transakcji z Wapro Mag OSS i IOSS. Jest w stanie przypisywać je zgodnie z ustawionym mapowaniem na przykład na podstawie kraju dostawy z danych kontrahenta w zamówieniu na BaseLinker

Czy integracja może wykorzystywać naszą bazę kontrahentów z Wapro Mag do procesowania zamówień z BaseLinker?

Tak, wtyczka jest w stanie na podstawie rozbudowanego mapowania wykorzystać istniejącego już kontrahenta z bazy Wapro Mag, zaktualizować jego dane lub utworzyć nową kartotekę kontrahenta jeśli nie zostanie on powiązany z danymi z zamówienia w BaseLinker.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki przesyłania zamówień?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja WAPRO Mag;
  • Do generowania dokumentów PDF oraz wysyłki maili WAPRO Mag w wersji min. Prestiż PLUS;
  • Dane do logowania do bazy SQL WAPRO Mag; Wymagane Hasło
  • Dane do logowania operatora WAPRO Mag
  • Wymagamy połączenia drukarki bezpośrednio na komputerze gdzie jest zainstalowany endpoint

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.