Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Promocja Taniej w Duecie! 20% zniżki na miesięczny Plan wsparcia lub 35% przy zakupie na rok!
Przesyłanie zamówień
Ilość aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

SHR_CAI_COM_ORD_SGT_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt GT

Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich między systemem ERP a drugą platformą e-commerce.

Wtyczka “Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt GT” umożliwi Ci zautomatyzowanie procesów sprzedażowych dla zamówień z Shoper.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Automatyczne przetwarzanie zamówień z Shoper do wybranych dokumentów w Subiekt GT, umożliwiające tworzenie m.in. ZK, PA/PAi czy FS oraz ich drukowanie.
Zaawansowane opcje konfiguracyjne, w tym elastyczne mapowanie, definiowanie zakresów i dostosowywanie statusów dokumentów według danych z Shoper.
Kompleksowe mapowanie kontrahentów i produktów, automatyczny wydruk, oraz dostosowywanie stawek VAT i podpisów na dokumentach gwarantujące pełną integrację procesów sprzedażowych.

Główne funkcjonalności

Dzięki automatycznemu przesyłaniu zamówień znacznie uprościsz pracę operacyjną. Zredukujesz czasochłonne zadania, co przełoży się na zwiększenie efektywności całego zespołu.
Unikniesz błędów wynikających z ręcznego wprowadzania informacji, przesyłanie danych między platformami będzie o wiele dokładniejsze.
Poprzez automatyzację skrócisz czas od momentu złożenia zamówienia przez klienta, do momentu jego realizacji. Twoje zamówienia będą realizowane znacznie szybciej.
Przesyłanie zamówieńPrzesyłanie zamówień

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Przesyłanie zamówień

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcjonalności

  • Automatycznie przesyłaj zamówienia dokładnie tak jak chcesz, bez popełniania błędów i ręcznego tworzenia dokumentów.
  • Możesz wybrać typ dokumentu czy kontrahenta, który ma być utworzony oraz na którym magazynie dokument ma się pojawić.
  • Dokonuj wyboru, w jaki sposób mapować produkty i wybierz metodę przetwarzania kosztu transportu i płatności.
  • Dla porządku oznaczaj transakcje VAT i JPK VAT.
  • Automatyczne dokonuj potwierdzeń przesłania zamówień z systemu ERP.
  • Możesz również określić dopuszczalny przedział czasowy przesyłania zamówień (np. pomiędzy 6:00-21:00).

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Integracja pozwoli na przetworzenie zamówień z Shoper do wybranego w konfiguracji dokumentu w Subiekt GT. Wykorzystując naszą integrację na podstawie karty zamówienia w Baselinker utworzysz m.in dokumnet ZK, PA/PAi lub FS i wydrukujesz go na wybranej drukarce.

Funkcjonalności

Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v145.0

  • możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia
  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami(bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe w których wtyczka ma działać
  • połączenie do sklepu Shoper za pomocą adresu strony, loginu i hasła
  • konfiguracja, z których statusów zamówienia mają być przetwarzane, możliwość zmiany statusu zamówienia w przypadku poprawnego dodania dokumentu oraz gdy dokument nie zostanie dodany z powodu jakiegoś błędu
  • możliwość automatycznego usunięcia ZK lub zmiany statusu rezerwacji
  • wystawianie korekt faktu/zwrotów detalicznych
  • drukowanie wcześniej stworzonych dokumentów z SGT na podstawie statutus w Shoper
  • możliwość tworzenia następujących dokumentów w Subiekt GT:

          - zamówienia od klientów

          - paragony lub faktury VAT,

          - paragony;

          - faktury VAT;

         - faktury marża;

          - zamówienia zaliczkowe;

          - mapowanie zgodnie z tabelą (jaki status w Shoper - jaki typ dokumentu);

          - tworzenie dodatkowo WZ;

          - tworzenie dodatkowo FSD do paragonu;

          - wybór tworzenia paragonu zwykłego lub imiennego;

          - dokonywanie rezerwacji towaru na ZK;

          - ustawianie daty wystawienia dokumentu;

  • możliwość automatycznego wydruku dokumentów na wybranych wzorcach wydruku
  • opcja wyboru wykorzystywania cen netto lub brutto z zamówień w Shoper lub nie nadpisywania cen w Subiekt GT
  • możliwość wyboru przetwarzania stawek VAT:
  • ustawiaj stawki VAT zgodnie z ustawieniami w systemie ERP
  • zastosuj stawkę VAT zgodnie z ustawieniami systemu e-commerce
  • przypisywanie stawek VAT na podstawie tabeli mapowania
  • możliwość podziału dostawy na odrębne stawki VAT
  • opcje nadawania tworzonym dokumentom kategorii na podstawie tabeli mapowania i wyznaczenie docelowej kategorii w przypadku braku mapowania
  • możliwość ustawiania podpisu na dokumencie:

       - podpisem domyślnym np. użytkownikiem służącym do tworzenia zamówienia

       - wyznaczenie stałego podpisu

       - ustawienia podpisu na podstawie pola własnego

       - ustawienie podpisu w zależności od źródła pochodzenia

       - ustawienie podpisu w zależności od statusu zamówienia

  • opcja aktualizacji osoby przypisanej do dokumentu w Subiekt GT
  • elastyczny system mapowania istniejących kontrahentów i tworzenia nowych kartotek kontrahentów na podstawie tabeli, m.in:

       - w Shoper (login, telefon, e-mail, nazwa odbiorcy, nazwa płatnika, NIP, punkt odbioru, pole dodatkowe, ID zamówienia,zewnętrzny identyfikator zamówienia,          uwagi)

       - w Subiekt GT (symbol, nazwa, pełna nazwa, regon. e-mail, pole własne, telefon, NIP, fax, GG, Skype, Opiekun)

  • możliwość tworzenia zamówień na jednej, wskazanej kartotece kontrahenta
  • opcja tworzenia zawsze kontrahenta jednorazowego lub nowej kartoteki kontrahenta
  • możliwość wyboru jakie dane na kontrahenta mają być aktualizowane w przypadku zgodnego mapowania (wszystkie; tylko dane o dostawie; żadne)
  • opcja tworzenia kartoteki klienta jako osoba prywatna jeśli jego dane istnieją w Subiekt Gt, ale nie został zmapowany po NIP
  • możliwość tworzenia kartoteki kontrahenta stałego, jednorazowego lub pominięcia procesowania zamówienia w przypadku nieodnalezienia kontrahenta w Subiekt GT
  • możliwość wyboru danych do dostawy lub danych do faktury w przypadku tworzenia kontrahenta jednorazowego
  • możliwość wyboru symbolu tworzonego kontrahenta na podstawie (m.in. login, symbol, e-mail, telefon, nazwa odbiorcy/płatnika, NIP, pole dodatkowe) oraz wyznaczenia alternatywnego symbolu w sytuacji kiedy wybrane pole będzie puste
  • opcja użycia autonumeracji, losowego symbolu lub numerycznego prefiksu jeśli wybrany symbol będzie istniał już na bazie
  • obsługa dodawania loginu do pola GaduGadu w Subiekt GT i numeru zamówienia do pola Skype w Subiekt GT
  • dodatkowe opcje dotyczące przetwarzania kontrahenta na zamówieniu:
  • wydzielenie kartotek odbiorcy i płatnika w przypadku wydzielenia adresu dostawy i danych do faktury
  • możliwość wystawienia faktury imiennej na  podstawie danych do dostawy jeśli klient chce fakturę, a nie podał NIP
  • opcja pomijania NIP jeśli jest nieprawidłowy
  • możliwość mapowania grupy kontrahentów po wybranym polu zamówienia
  • możliwość przypisywania wartości do pól własnych kontrahenta na podstawie wybranego mapowania
  • możliwość priorytetyzacji mapowania przetwarzanych produktów wraz z tworzeniem usług jednorazowych i tworzeniem nowych kartotek produktów
  • opcja obsługi przesyłania rabatów na produkty
  • możliwość przypisywania transportu do zamówienia na podstawie systemu mapowania usługi transportu z Shoper do wybranego transportu w Subiekt GT, usługi jednorazowej lub przypisanie stałej usługi transportu
  • możliwość nie dodawania usługi transportu jeśli jej koszt wynosi 0 zł
  • możliwość przypisywania flagi dokumentu na podstawie metody transportu w Shoper
  • opcja przetwarzania płatności z zamówienia na podstawie tabeli mapowania według:

       - statusu zamówienia w Shoper,

      - metody płatności w Shoper,

      - sposobu transportu w Shoper,

  • możliwość przeliczania kursu walut według średniego kursu waluty w NBP wraz z opcją wyboru daty pobierania kursu waluty
  • opcja wyboru magazynu, na którym mają tworzyć się dokumenty na podstawie statusu  zamówienia w Shoperlub kodu kraju zamówienia
  • wykonywania przesunięć magazynowych w Subiekt GT na podstawie mapowania magazynów
  • możliwość ustawiania flagi dokumentu na podstawie dostępnego stanu
  • opcja mapowania pól z zamówienia w Shoper do pól własnych w Subiekt GT
  • możliwość przypisywania dodatkowych prefiksów do symbolu dokumentu w Subiekt GT
  • możliwość ustawienia stawek VAT produktów na podstawie wartości z Subiekt GT, Shoper lub indywidualnego mapowania w formie tabeli
  • funkcja tworzenia SPTK na podstawie status w Shoper 
  • obsługa montowania kompletów lub rozbijania ich na poszczególne składniki
  • możliwość przypisywania rodzaju transakcji VAT na podstawie mapowania pola w Shoper do wybranego rodzaju transakcji w Subiekt GT:

       - pola w Shoper to m. in numer/źródło zamówienia, kraj dostawy, waluta, danych kontrahenta, metody płatności

       - rodzaje transakcji w Subiekt GT to: nabycie/dostawa krajowa, import/export towarów, nabycie/dostawa UE (WDT), import/eksport usług (EXU), odwrotne          obciążenie (OOS), nabycie/dostawa poza terytorium kraju (SPTK), sprzedaż w UE na odległość (WSTO), sprzedaż w UE na odległość (WSTO-OSS), odwrotne          obciążenie (OOU)

  • opcja przypisywania kodu transakcji VAT i dodatkowego oznaczenia JPK VAT do dokumentu
  • możliwość dodania uwag do dokumentów w Subiekt GT z opcją wyboru ich kolejności
  • możliwość wyboru jaką informację z Shoper chcemy zapisać w numerze oryginału w dokumencie SGT (numer zamówienia w Shoper, numer zamówienia z oryginalnego źródła zamówienia).

Powiązane wtyczki:

Przesyłanie produktów

Wtyczka umożliwia przesyłanie informacji o produktach na podstawie kartotek z systemu ERP do drugiego systemu e-commerce.

Zobacz wtyczkę

Aktualizacja cen

Wtyczka umożliwia automatyczną aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu ERP do drugiego systemu.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka przesyłająca zamówienia?

Wtyczka ta umożliwia tworzenie wybranych dokumentów w ERP na podstawie zamówienia z e-commerce lub odwrotnie. Pozwala ona na przesyłanie zamówień z konkretnych statusów i ich zmianę w zależności od powodzenia operacji.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki przesyłania zamówień?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Czy integracja wymaga SFERA dla Subiekt GT?

Tak, jedna wolna licencja SFERA jest wymagana do poprawnej pracy integracji, ale może ona współdzielić ją z innymi naszymi wtyczkami.

Czy jest integracja obsługuje transakcje WSTO-OSS?

Tak, integracja obsługuje różne typy transakcji z Subiekt GT. Jest w stanie przypisywać je automatycznie na przykład na podstawie kraju dostawy z danych kontrahenta w zamówieniu na Shoper

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki przesyłania zamówień?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt GT (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt GT którego ważność licencji to 45dni, licencję na Subiekt GT);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt GT (możesz uruchomić testowo sferę na 14 dni, możesz też kupić licencję na pierwsze stanowisko. Jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro ale pamiętaj że niezależnie, czy korzystasz z 1 czy 20 integracji SellIntegro nasz endpoint potrzebuje tylko 1 licencji Sfery)
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu);
  • endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Do obsługi walut - Abonament;
  • Do obsługi flag i WSTO - Plus Subiekt GT.

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.