Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązywać będzie od 21.03.2024 r.
Synchronizacja flag własnych
Ilość aktywnych instalacji
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

BLK_CAI_COM_CHG_NXO_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Synchronizacja flag własnych zamówień w Subiekt nexo PRO do statusów w BaseLinker

Wtyczka umożliwia automatyczną zmianę statusów zamówień w systemie OMS na podstawie flag w systemie ERP.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Główne funkcjonalności

Zautomatyzujesz procesy zmiany statusów zamówień, oszczędzisz czas i zasoby dzięki eliminacji ręcznego zarządzania danymi.
Zyskasz ciągłą synchronizację pomiędzy twoim systemem OMS i ERP, wszystkie Twoje zamówienia będą aktualne i nie wystąpią błędy danych.
Będziesz miał większą kontrolę nad procesami biznesowymi. Dzięki monitorowaniu statusów zamówień w czasie rzeczywistym, będzie Ci łatwiej nimi zarządzać.
Synchronizacja flag własnychSynchronizacja flag własnych

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Synchronizacja flag własnych

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcje

  • Integracja pozwala na automatyczną synchronizację flag własnych zamówień z systemu ERP do statusów w systemie OMS. Dzięki temu można uniknąć konieczności ręcznej aktualizacji statusów zamówień.
  • Możesz sterować realizacją zamówienia bezpośrednio z systemu ERP. To znacząco ułatwia zarządzanie zamówieniami, zwłaszcza w przypadku dużej liczby zamówień.
  • Oszczędzasz czas, ponieważ integracja eliminuje potrzebę ręcznej aktualizacji statusów zamówień. Dzięki temu można skoncentrować się na innych aspektach prowadzenia biznesu.
  • Integracja zwiększa precyzję procesu realizacji zamówień, ponieważ umożliwia dokładne sterowanie statusami zamówień z systemu ERP. Dzięki temu można uniknąć nieporozumień i błędów w realizacji zamówień.

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Powiązane wtyczki:

Rozliczanie dokumentów

Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

Przesyłanie produktów do ERP

Wtyczka umożliwia przesyłanie informacji o produktach z systemu OMS lub sklepu online do systemu ERP.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czym jest synchronizacja na żywo?

Synchronizacja na żywo pozwala na automatyczne uruchamianie pracy integracji bez naszej ingerencji. Działa ona od razu, od momentu wprowadzenia zmiany w systemie ERP lub e-commerce. Możliwe jest ustawienie przedziału czasowego pomiędzy zakończeniem a ponownym uruchomieniem integracji, dni działania integracji (np. tylko dni robocze) oraz (opcjonalnie) godziny uruchomienia integracji (np. w godzinach pracy 7 – 15).

Jak działa wtyczka synchronizująca flagi własne?

Dzięki integracji możemy zarządzać statusami w Baselinkerze (lub innym systemie OMS) za pomocą flag w systemie ERP. Aby integracja działała prawidłowo, należy pamiętać, aby flaga i status miały identyczny status (uwzględniając wielkość liter, ilość spacji itp.). Dodatkowo tryb “Symulacja” pozwala na przetestowanie tej funkcjonalności bez ingerencji w zamówieniu.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt NEXO PRO (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt NEXO PRO którego ważność licencji to 45 dni, licencję na Subiekt NEXO PRO możesz też kupić tutaj); (Dany użytkownik powinien mieć ustawione hasło do logowania Nexo Pro);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt NEXO PRO (Sfera jest zawarta w ramach pakietu PRO dla NEXO) możesz też kupić licencję na dodatkowe stanowisko tutaj, lub na kolejne tutaj, jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro. Pamiętaj, że niezależnie, czy korzystasz z 1, czy 20 integracji SellIntegro nasz integrator potrzebuje tylko 1 licencji Sfery. Jeśli korzystasz z jednej licencji Sfery, integracja będzie działać dopiero po zwolnieniu stanowiska;
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów NEXO instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu danej wtyczki;
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu).

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016; Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

*Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.