BLK_CAI_COM_GDC_NXO_100
Zobacz wymagania techniczne
Wtyczka umożliwia masowe realizowanie dokumentów sprzedaży w systemie ERP na podstawie wcześniej przesłanego dokumentu ZK.
Dzięki wtyczce masowe generowanie FS/PAi w Subiekt nexo PRO uzyskasz możliwość stworzenia dokumentów końcowych na podstawie ZK (zamówienie od klientów) istniejących w Subiekt nexo PRO oraz jako zamówienie w BaseLinker.
Przykłady wykorzystania:
Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v143.0:
- status, z którego zamówienia mają być przetwarzane do Subiekt nexo PRO
- status, do którego zamówienie ma trafić, gdy dokument zostanie utworzony w Subiekt nexo PRO
- status, do którego zamówienie ma trafić, gdy wystąpi błąd podczas tworzenia dokumentu w Subiekt nexo PRO (np. błędy po stronie Subiekt nexo PRO; brak stanu; nie znaleziono produktu)
- paragony imienne lub faktury VAT na żądanie klienta (klient zaznaczył, że chce fakturę)
- paragony zwykłe
- paragony imienne
- faktury VAT
- faktury detaliczne (paragon imienny + faktura detaliczna)
- wydania zewnętrzne
Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Wtyczka umożliwia automatyczną zmianę statusów zamówień w systemie OMS na podstawie flag w systemie ERP.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.
Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.
Generuje ona wybrane dokumenty sprzedażowe na podstawie zamówienia (np. ZK, czy RO) oraz umożliwia wybór statusu z e-commerce, dla którego dokumenty te mogą być generowane. Dodatkowo wtyczka pozwala na wydruk lub fiskalizację dokumentów.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
Po poprawnym skonfigurowaniu wtyczki w punkcie czwartym - “Czy chcesz, żeby integracja uruchamiała się automatycznie?” - jest możliwość ustawienia, aby wtyczka przetwarzała zamówienia automatycznie z określonymi przerwami pomiędzy uruchomieniami (przedział czasowy pomiędzy “bez przerwy” a “co 60 minut”.
Tak, w punkcie 17. scenariusza konfiguracyjnego wtyczki można wybrać aby zapisać dokument z datą płatności na zamówieniu lub z datą zapisu dokumentu.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
*Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)