Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązywać będzie od 21.03.2024 r.
Synchronizacja flag własnych
Ilość aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

SGT_CAI_COM_STA_BLK_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Synchronizacja flag własnych zamówień w Subiekt GT do statusów w BaseLinker

Wtyczka umożliwia automatyczną zmianę statusów zamówień w systemie OMS na podstawie flag w systemie ERP.

Dzięki wtyczce “Synchronizacji flag własnych zamówień w Subiekt GT do statusów w BaseLinker” zmienisz automatycznie statusy zamówień w BaseLinker przy pomocy flag z Subiekt GT.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Zyskasz zdolność do automatycznej zmiany zamówień przy użyciu flag własnych w systemie BaseLinker i Subiekt GT w sposób dwukierunkowy.
Wykorzystaj Tryb Symulacji, by przetestować zmiany statusów zamówień w BaseLinker bez realnej ingerencji w te zamówienia.
Funkcja synchronizacji dwukierunkowej, która pozwali Ci na aktualizację flagi w Subiekt GT na podstawie zmian w BaseLinker.

Główne funkcjonalności

Zautomatyzujesz procesy zmiany statusów zamówień, oszczędzisz czas i zasoby dzięki eliminacji ręcznego zarządzania danymi.
Zyskasz ciągłą synchronizację pomiędzy twoim systemem OMS i ERP, wszystkie Twoje zamówienia będą aktualne i nie wystąpią błędy danych.
Będziesz miał większą kontrolę nad procesami biznesowymi. Dzięki monitorowaniu statusów zamówień w czasie rzeczywistym, będzie Ci łatwiej nimi zarządzać.
Synchronizacja flag własnychSynchronizacja flag własnych

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Synchronizacja flag własnych

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcje

  • Integracja pozwala na automatyczną synchronizację flag własnych zamówień z systemu ERP do statusów w systemie OMS. Dzięki temu można uniknąć konieczności ręcznej aktualizacji statusów zamówień.
  • Możesz sterować realizacją zamówienia bezpośrednio z systemu ERP. To znacząco ułatwia zarządzanie zamówieniami, zwłaszcza w przypadku dużej liczby zamówień.
  • Oszczędzasz czas, ponieważ integracja eliminuje potrzebę ręcznej aktualizacji statusów zamówień. Dzięki temu można skoncentrować się na innych aspektach prowadzenia biznesu.
  • Integracja zwiększa precyzję procesu realizacji zamówień, ponieważ umożliwia dokładne sterowanie statusami zamówień z systemu ERP. Dzięki temu można uniknąć nieporozumień i błędów w realizacji zamówień.

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Przykład wykorzystania

Automatyczna zmiana zamówień za pomocą flag własnych (dwukierunkowo).

Funkcjonalności

Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_128.0

  • Tryb Symulacji: Funkcjonalność umożliwia sprawdzenie działania zmiany statusów zamówień w BaseLinker bez ingerencji w zamówienia w BaseLinker.
  • Synchronizacja dwukierunkowa: Funkcjonalność umożliwia poza standardową zmianą statusu zamówienia przy użyciu flagi na zmianę flagi w Subiekt GT na podstawie zmiany statusu zamówienia w BaseLinker.

Powiązane wtyczki:

Rozliczanie dokumentów

Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

Odwzorowywanie faktur

Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czym jest synchronizacja na żywo?

Synchronizacja na żywo pozwala na automatyczne uruchamianie pracy integracji bez naszej ingerencji. Działa ona od razu, od momentu wprowadzenia zmiany w systemie ERP lub e-commerce. Możliwe jest ustawienie przedziału czasowego pomiędzy zakończeniem a ponownym uruchomieniem integracji, dni działania integracji (np. tylko dni robocze) oraz (opcjonalnie) godziny uruchomienia integracji (np. w godzinach pracy 7 – 15).

Jak działa wtyczka synchronizująca flagi własne?

Dzięki integracji możemy zarządzać statusami w Baselinkerze (lub innym systemie OMS) za pomocą flag w systemie ERP. Aby integracja działała prawidłowo, należy pamiętać, aby flaga i status miały identyczny status (uwzględniając wielkość liter, ilość spacji itp.). Dodatkowo tryb “Symulacja” pozwala na przetestowanie tej funkcjonalności bez ingerencji w zamówieniu.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt GT (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt GT którego ważność licencji to 45dni, licencję na Subiekt GT);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt GT (możesz uruchomić testowo sferę na 14 dni, możesz też kupić licencję na pierwsze stanowisko. Jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro ale pamiętaj że niezależnie, czy korzystasz z 1 czy 20 integracji SellIntegro nasz endpoint potrzebuje tylko 1 licencji Sfery)
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu);
  • endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Do obsługi walut - Abonament;
  • Do obsługi flag i WSTO - Plus Subiekt GT.

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.