Jak synchronizować produkty z Comarch Optima do BaseLinkera?
Parametry synchronizacji:
Wtyczka umożliwia personalizację procesu przesyłania produktów z Comarch Optima do BaseLinker według następujących parametrów:
1. Określenie sprawdzania produktów po kategoriach w BaseLinker – wszystkie lub wybrane.
2. Określenie produktów przesyłanych z Comarch Optima – usługi, towary złożone lub wszystkie.
3. Określenie przesyłania po statusie aktywności – tylko aktywne lub wszystkie.
4. Opcjonalnie możliwość pobierania produktów tylko z wyznaczonym atrybutem i wartością atrybutu.
5. Możliwość powiązania kartoteki produktu z Comarch Optima na podstawie określonego mapowania:
a) Dostępne pola z Comarch Optima: Symbol, Nazwa, Podstawowy kod kreskowy.
b) Dostępne pola z BaseLinker: EAN, SKU, Nr aukcji, Nazwa, ID produktu.
6. Określenie przekazywanej ceny – detaliczna, hurtowa lub specjalna.
7. Możliwość przesyłania zdjęć (do 1MB : PNG, JPG lub GIF) i wag produktu.
8. Określenie aktualizacji istniejących produktów – opis, zdjęcia, nazwy, kod EAN.
Wymagania systemowe
Do poprawnego włączenia oraz działania synchronizacji są wymagane:
- Aktywne moduły Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus oraz Handel lub Handel Plus,
- Połączenie Internetowe,
- Znajomość danych połączeniowych do Comarch Optima,
- Dostęp do konta z uprawieniami administratora (na etapie konfiguracji).
Konfiguracja
Konfiguracja jest 2-etapowa:
- Po aktywacji wtyczki należy wypełnić formularz scenariusza integracji, aby dostosować sposób przesyłania produktów do swoich potrzeb.
- Po wypełnieniu formularza zostanie udostępniony link do pobrania punktu końcowego, odpowiedzialnego za połączenie z Comarch Optima, który należy zainstalować na komputerze z Comarch Optima. Po wpisaniu i zapisaniu poprawnych danych połączeniowych do Comarch Optima integracja zaczyna działać
Wsparcie
Wtyczka jest objęta wsparciem standardowym, lecz jest również możliwość wykupienia wsparcia premium – więcej informacji na temat wsparcia tutaj.