Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Jak synchronizować zamówienia z BaseLinkera do Navireo?
ERP

Jak synchronizować zamówienia z BaseLinkera do Navireo?

Parametry synchronizacji

Wtyczka umożliwia personalizację procesu przesyłania zamówień z BaseLinker do Navireo według następujących parametrów:

  1. Określenie statusów zamówienia do przeniesienia – wszystkie lub wybrane.
  2. Określenie statusu docelowego w eCommerce po przeniesieniu do systemu fakturującego.
  3. Określenie statusu dla zamówień, które nie zostały przesłane z powodu znanego błędu (np. brak towaru).
  4. Określenie docelowego dokumentu (Zamówienia ZK, Faktura FV, Paragon imienny).
  5. Określenie, czy mają zostać wykorzystane kwoty brutto, czy netto.
  6. Określenie kategorii dla utworzonych dokumentów.
  7. Określenie podpisu dla dokumentów.
  8. Automatyczne tworzenie kontrahentów:
  9. Możliwość tworzenia kontrahentów jednorazowych lub stałych.
  10. Możliwość dopasowania kontrahentów po loginie, symbolu lub e-mailu.
  11. Tworzenie produktów:
  12. Możliwość tworzenia usług jednorazowych.
  13. Możliwość powiązania kartoteki produktu z Navireo na podstawie określonego mapowania:
  14. Dostępne pola z BaseLinker: EAN, SKU, Nazwa, ID produktu, ID akcji.
  15. Dostępne pola z Navireo: Symbol, Nazwa, Podstawowy kod produktu.
  16. Określenie sposobu przetwarzania płatności.
  17. Określenie sposobu przetwarzania kosztów transportu:
  18. Możliwość pominięcia.
  19. Możliwość dodania jako usługa jednorazowa.
  20. Możliwość dopasowania w zależności od usługi transportu w zamówieniu Baselinker.
  21. Przeliczanie walut.
  22. Określenie magazynu, na którym mają pojawiać się zamówienia.
  23. Określenie jakie uwagi mają być widoczne w dokumencie w Navireo.

Wymagania systemowe

Do poprawnego włączenia oraz działania synchronizacji jest wymagana:

  • aktywna Sfera,
  • dostępna wolna licencja Navireo,
  • dostępna wolna licencja Navireo Sfera,
  • połączenie do internetu,
  • znajomość danych połączeniowych do Navireo,
  • dostęp do konta z uprawieniami administratora (na etapie konfiguracji).

Aktywacja i wersja demo

Wtyczkę można włączyć w panelu BaseLinker -> sekcja moduły -> zakładka “Systemy ERP”.

Wtyczka posiada 14 dniowy okres próbny oraz darmowe wsparcie przy konfiguracji rozwiązania.

Konfiguracja

Konfiguracja jest 2-etapowa:

  1. Po aktywacji wtyczki należy wypełnić formularz scenariusza integracji, aby dostosować sposób przesyłania zamówień do swoich potrzeb.
  2. Po wypełnieniu formularza zostanie udostępniony link do pobrania punktu końcowego, odpowiedzialnego za połączenie z Navireo, który należy zainstalować na komputerze z Navireo. Po wpisaniu i zapisaniu poprawnych danych połączeniowych do Navireo integracja zaczyna działać.

Wsparcie

Wtyczka jest objęta wsparciem standardowym, lecz jest również możliwość wykupienia wsparcia premium – więcej informacji na temat wsparcia tutaj.

Powiązane wpisy

Najnowsze wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™