Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązywać będzie od 21.03.2024 r.
Jak synchronizować zamówienia z BaseLinkera do Subiekta GT?
ERP

Jak synchronizować zamówienia z BaseLinkera do Subiekta GT?

Parametry synchronizacji

Wtyczka umożliwia personalizacje procesu przesyłania zamówień z BaseLinkera do Subiekta GT według następujących parametrów:

  1. Określenie statusów zamówienia do przeniesienia – wszystkie lub wybrane.
  2. Określenie status docelowy w eCommerce po przeniesieniu do systemu fakturującego.
  3. Określenie statusu dla zamówień, które nie zostały przesłane z powodu znanego błędu (np. brak towaru).
  4. Określenie docelowego dokumentu (Zamówienie ze skutkiem magazynowym – rezerwacja, Faktura FV, Paragon imienny).
  5. Określenie czy mają zostać wykorzystane kwoty brutto czy netto.
  6. Określenie kategorii dla utworzonych dokumentów.
  7. Określenie podpisu dla dokumentów.
  8. Automatyczne tworzenie kontrahentów.
  9. Możliwość tworzenie kontrahentów jednorazowych lub stałych.
  10. Możliwość dopasowania kontrahentów po symbolu, nazwie lub e-mailu.
  11. Tworzenie produktów.
  12. Możliwość tworzenia usług jednorazowych.
  13. Możliwość powiązania kartoteki produktu z Subiekt GT na podstawie określonego mapowania.
  14. Dostępne pola z BaseLinker: EAN, SKU, Nazwa, ID produktu, ID akcji.
  15. Dostępne pola z Subiekt GT: Symbol, Nazwa, Podstawowy kod produktu.
  16. Określenie sposobu przetwarzania płatności.
  17. Określenie sposobu przetwarzania kosztów transportu.
  18. Możliwość pominięcia.
  19. Możliwość dodania jako usługa jednorazowa.
  20. Możliwość dopasowania w zależności od usługi transportu w zamówieniu Baselinker.
  21. Przeliczanie walut.

Wymagania systemowe

Do poprawnego włączenia oraz działania synchronizacji jest wymagana:

  • aktywna Sfera,
  • dostępna wolna licencja Subiekta GT,
  • dostępna wolna licencja Subiekta GT Sfery,
  • połączenie internetowe,
  • znajomość danych połączeniowych do Subiekta GT,
  • dostęp do konta z uprawieniami administratora (na etapie konfiguracji).

Aktywacja i wersja demo

Wtyczkę można włączyć w panelu BaseLinker, w sekcji moduły, zakładka “Systemy ERP”. Wtyczka posiada 14-dniowy okres próbny oraz darmowe wsparcie przy konfiguracji rozwiązania.

Konfiguracja

Konfiguracja jest 2-etapowa:

  1. Po aktywacji wtyczki należy wypełnić formularz scenariusza integracji, aby dostosować sposób przesyłania zamówień do swoich potrzeb.
  2. Po wypełnieniu formularza zostanie udostępniony link do pobrania punktu końcowego, odpowiedzialnego za połączenie z Subiekt GT, który należy zainstalować na komputerze z  Subiekta GT. Po wpisaniu i zapisaniu poprawnych danych połączeniowych do Subiekta GT, integracja zaczyna działać.

Wsparcie

Wtyczka jest objęta wsparciem standardowym, lecz jest również możliwość wykupienia wsparcia premium – więcej informacji na temat wsparcia znajdziesz tutaj.

Powiązane wpisy

Najnowsze wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™