BLK_CAI_COM_GDC_SGT_100
Zobacz wymagania techniczne
Wtyczka umożliwia masowe realizowanie dokumentów sprzedaży w systemie ERP na podstawie wcześniej przesłanego dokumentu ZK.
Dzięki wtyczce masowe generowanie FS/PAi w Subiekt GT uzyskasz możliwość stworzenia dokumentów końcowych na podstawie ZK (zamówienie od klientów) istniejących w Subiekt GT oraz jako zamówienie w BaseLinker.
Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Subiekt GT
Dodawanie faktur PDF z Subiekt GT do zamówienia w Baselinker
Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.
Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.
Generuje ona wybrane dokumenty sprzedażowe na podstawie zamówienia (np. ZK, czy RO) oraz umożliwia wybór statusu z e-commerce, dla którego dokumenty te mogą być generowane. Dodatkowo wtyczka pozwala na wydruk lub fiskalizację dokumentów.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
Po poprawnym skonfigurowaniu wtyczki w punkcie “4. Czy chcesz, żeby integracja uruchamiała się automatycznie?” jest możliwość ustawienia aby przetwarzała zamówienia automatycznie z określonymi przerwami pomiędzy uruchomieniami (przedział czasowy pomiędzy “bez przerwy” a “co 60 minut”.
Tak, w punkcie 23 scenariusza konfiguracyjnego wtyczki można wybrać aby zapisać dokument z datą płatności na zamówieniu lub z datą zapisu dokumentu.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)