BLK_CAI_COM_ORD_SGT_100
Zobacz wymagania techniczne
Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich z systemu e-commerce do systemu ERP.
Wtyczka “Przesyłanie zamówień z Baselinker do Subiekt GT” umożliwia zautomatyzowanie procesów sprzedażowych dla zamówień z różnych źródeł (marketplace, sklepy internetowe) zagregowanych na platformie Baselinker. Integracja pozwoli na przetworzenie zamówień z Baselinker do wybranego w konfiguracji dokumentu w Subiekt GT. Wykorzystując naszą integrację na podstawie karty zamówienia w Baselinker utworzysz m.in dokumnet ZK, PA/PAi lub FS i wydrukujesz go na wybranej drukarce.
Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v142.0
zamówienia od klientów
paragony lub faktury VAT
faktury Marża
zamówienia zaliczkowe
faktury detaliczne
zwrotów detalicznych
imienny lub zwykły
data zamówienia z Baselinker
data utworzenia dokumentu w Subiekt GT
tworzenie dokumentów z wycofanym skutkiem magazynowym
tworzenie dokumentów z odłożonym skutkiem magazynowym (wymagany niebieski PLUS)
ustawiaj stawki VAT zgodnie z ustawieniami w systemie ERP
zastosuj stawkę VAT zgodnie z ustawieniami systemu e-commerce
przypisywanie stawek VAT na podstawie tabeli mapowania
Polecane wtyczki:
Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Subiekt GT (BLK_CAI_COM_ORD_SGT_100)
Dodawanie faktur PDF z Subiekt GT do zamówienia w Baselinker (SGT_CAI_COM_INV_BLK_100)
Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse varius enim in eros elementum tristique.
Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.
Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.
Wtyczka ta umożliwia tworzenie wybranych dokumentów w ERP na podstawie zamówienia z e-commerce lub odwrotnie. Pozwala ona na przesyłanie zamówień z konkretnych statusów i ich zmianę w zależności od powodzenia operacji.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)