![Jak synchronizować stany magazynowe z Optimy do BaseLinkera?](https://cdn.prod.website-files.com/6305671edb178138bf260b4d/64478fd7bb4e7d7788289bcc_643d6b3bfac3b44c2f1c2d75_60eff01025bf1a1207c81aec_5fc77a29d21ba7967177135d_guillaume-bolduc-uBe2mknURG4-unsplash.jpeg)
Jak synchronizować stany magazynowe z Optimy do BaseLinkera?
Parametry synchronizacji
Wtyczka umożliwia personalizację procesu aktualizacji stanów magazynowych z Comarch Optima do BaseLinker według następujących parametrów:
1. Możliwość powiązania kartoteki produktu z Comarch Optima na podstawie określonego mapowania.
a) Dostępne pola z Comarch Optima: Symbol, Nazwa, Podstawowy kod kreskowy.
b) Dostępne pola z BaseLinker: EAN, SKU, Nr aukcji, Nazwa, ID produktu.
2. Możliwość zmiany stanów na ujemny lub 0, jeśli stan w Subiekcie jest mniejszy od zera.
3. Możliwość przesłania pomniejszonych stanów o dowolną liczbę.
4. Możliwość przesłania powiększonych stanów o dowolną liczbę, zwracając uwagę na pole własne w Comarch Optima.
Wymagania systemowe
Do poprawnego włączenia oraz działania synchronizacji są wymagane:
- Aktywne moduły Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus oraz Handel lub Handel Plus,
- Połączenie Internetowe,
- Znajomość danych połączeniowych do Comarch Optima,
- Dostęp do konta z uprawieniami administratora (na etapie konfiguracji).
Konfiguracja
Konfiguracja jest 2-etapowa:
- Po aktywacji wtyczki należy wypełnić formularz scenariusza integracji, aby dostosować sposób przesyłania stanów magazynowych do swoich potrzeb.
- Po wypełnieniu formularza zostanie udostępniony link do pobrania punktu końcowego, odpowiedzialnego za połączenie z Comarch Optima, który należy zainstalować na komputerze z Comarch Optima. Po wpisaniu i zapisaniu poprawnych danych połączeniowych do Comarch Optima integracja zaczyna działać.
Wsparcie
Wtyczka jest objęta wsparciem standardowym, lecz jest również możliwość wykupienia wsparcia premium – więcej informacji na temat wsparcia tutaj.