Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązuje od 21.03.2024 r.
Jak synchronizować stany magazynowe z Optimy do BaseLinkera?
ERP

Jak synchronizować stany magazynowe z Optimy do BaseLinkera?

Parametry synchronizacji

Wtyczka umożliwia personalizację procesu aktualizacji stanów magazynowych z Comarch Optima do BaseLinker według następujących parametrów:

1. Możliwość powiązania kartoteki produktu z Comarch Optima na podstawie określonego mapowania.

a) Dostępne pola z Comarch Optima: Symbol, Nazwa, Podstawowy kod kreskowy.

b) Dostępne pola z BaseLinker: EAN, SKU, Nr aukcji, Nazwa, ID produktu.

2. Możliwość zmiany stanów na ujemny lub 0, jeśli stan w Subiekcie jest mniejszy od zera.

3. Możliwość przesłania pomniejszonych stanów o dowolną liczbę.

4. Możliwość przesłania powiększonych stanów o dowolną liczbę, zwracając uwagę na pole własne w Comarch Optima.

Wymagania systemowe

Do poprawnego włączenia oraz działania synchronizacji są wymagane:

  • Aktywne moduły Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus oraz Handel lub Handel Plus,
  • Połączenie Internetowe,
  • Znajomość danych połączeniowych do Comarch Optima,
  • Dostęp do konta z uprawieniami administratora (na etapie konfiguracji).

Konfiguracja

Konfiguracja jest 2-etapowa:

  1. Po aktywacji wtyczki należy wypełnić formularz scenariusza integracji, aby dostosować sposób przesyłania stanów magazynowych do swoich potrzeb.
  2. Po wypełnieniu formularza zostanie udostępniony link do pobrania punktu końcowego, odpowiedzialnego za połączenie z Comarch Optima, który należy zainstalować na komputerze z Comarch Optima. Po wpisaniu i zapisaniu poprawnych danych połączeniowych do Comarch Optima integracja zaczyna działać.

Wsparcie

Wtyczka jest objęta wsparciem standardowym, lecz jest również możliwość wykupienia wsparcia premium – więcej informacji na temat wsparcia tutaj.

Powiązane wpisy

Najnowsze wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™