Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Jak synchronizować zamówienia z BaseLinkera do Subiekta Nexo PRO?
ERP

Jak synchronizować zamówienia z BaseLinkera do Subiekta Nexo PRO?

Parametry synchronizacji

Wtyczka umożliwia personalizację procesu przesyłania zamówień z BaseLinker to Subiekt Nexo PRO według następujących parametrów:

  1. Określenie statusów zamówienia do przeniesienia – wszystkie lub wybrane.
  2. Określenie status docelowy w eCommerce po przeniesieniu do systemu fakturującego.
  3. Określenie statusu dla zamówień, które nie zostały przesłane z powodu znanego błędu (np. brak towaru).
  4. Określenie docelowego dokumentu (Zamówienie, Faktura FV lub Paragon, Faktura FV, Paragon).
  5. Określenie, czy mają zostać wykorzystane kwoty brutto, czy netto.
  6. Określenie podpisu dla dokumentów.
  7. Automatyczne tworzenie kontrahentów – możliwość dopasowania kontrahentów po loginie lub e-mail’u.
  8. Tworzenie produktów – możliwość powiązania kartoteki produktu z Subiekt Nexo PRO na podstawie określonego mapowania:
  9. Dostępne pola z BaseLinker: EAN, SKU, Nazwa, ID produktu, ID akcji.
  10. Dostępne pola z Subiekt Nexo PRO: Symbol, Nazwa, Kod kreskowy.
  11. Określenie sposobu przetwarzania kosztów transportu:
  12. Możliwość pominięcia.
  13. Możliwość dodania jako usługa jednorazowa.
  14. Możliwość dopasowania w zależności od usługi transportu w zamówieniu Baselinker.
  15. Określenie sposobu przetwarzania płatności – możliwość dopasowania płatności w Nexo na podstawie metody płatności z BaseLinker’a.
  16. Przeliczanie walut.

Wymagania systemowe

Do poprawnego włączenia oraz działania synchronizacji jest wymagana:

  • Dostępna wolna licencja Subiekt Nexo PRO.
  • Połączenie do internetu.
  • Znajomość danych połączeniowych do Subiekt Nexo PRO.
  • Dostęp do konta z uprawieniami administratora (na etapie konfiguracji).

Aktywacja i wersja demo

Wtyczkę można włączyć w panelu BaseLinker -> w sekcji moduły -> zakładka -> “Systemy ERP”.

Wtyczka posiada 14 dniowy okres próbny oraz darmowe wsparcie przy konfiguracji rozwiązania.

Konfiguracja

Konfiguracja jest 2-etapowa:

  1. Po aktywacji wtyczki należy wypełnić formularz scenariusza integracji, aby dostosować sposób przesyłania zamówień do swoich potrzeb.
  2. Po wypełnieniu formularza zostanie udostępniony link do pobrania punktu końcowego, odpowiedzialnego za połączenie z Subiekt Nexo PRO, który należy zainstalować na komputerze z  Subiekt Nexo PRO. Po wpisaniu i zapisaniu poprawnych danych połączeniowych do Subiekt Nexo PRO integracja zaczyna działać.

Wsparcie

Wtyczka jest objęta wsparciem standardowym, lecz jest również możliwość wykupienia wsparcia premium – więcej informacji na temat wsparcia tutaj.

Powiązane wpisy

Najnowsze wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™