Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązywać będzie od 21.03.2024 r.
Jak zacząć korzystać z SellIntegro na ErpBox?
ERP

Jak zacząć korzystać z SellIntegro na ErpBox?

SellIntegro na ErpBox

By włączyć zautomatyzowaną integrację z Subiekt GT na ErpBox, wybieramy zakładkę –  Administracja   –>    Integracje i dodatki

1.  Przechodzimy do “Programy magazynowo-księgowe” (prawie na samym dole strony) oraz wybieramy integrację Sellntegro.

2. Kolejnym krokiem jest wybór pakietu naszych integracji:

Pakiet I –  obsługa zamówień:

  • eksport zamówień do Subiekt (wszystkich lub wybranych według statusu),
  • przypisanie dowolnego statusu, magazynu i kategorii w Subiekt,
  • automatyczne tworzenie ZK/paragonów/faktur VAT,
  • rezerwacja towarów w Subiekt,
  • tworzenie nowych i łączenie istniejących kontrahentów do pobranych zamówień,
  • przetwarzanie kosztów transportu i sposobu płatności.

Pakiet II  – zawiera Pakiet I oraz przesyłanie stanów magazynowych, w tym:

  • wybranie magazynu Subiekt, z którego będą pobierane stany magazynowe,
  • automatyczne łączenie produktów po dowolnej wartości (nazwa, symbol, EAN, SKU).

Pakiet III  – zawiera Pakiet I/II, a dodatkowo:

  • aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt,
  • eksport bazy produktów z Subiekt do magazynu ErpBox.

3.   Wybieramy interesującą nas Integrację i przechodzimy do konfiguracji scenariusza.

Po uzupełnieniu i zapisaniu pierwszego scenariusz istnieje możliwość pobrania Integratora. Po zakończeniu wszystkich konfiguracji zapisujemy uzupełnione dane ze scenariusza w ErpBox.

Następnie – Zakończ konfigurację

4.  W dowolnej chwili możemy wrócić do konfiguracji i edycji scenariusza.

By przejść do edycji :


Administracja   –>    Integracje i dodatki  –> Wyszukujemy integracje Sellintegro –> Szczegóły

Powiązane wpisy

Najnowsze wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™