Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązuje od 21.03.2024 r.
SellIntegro Extender - rozwiń swoje integracje!
Automatyzacja

SellIntegro Extender - rozwiń swoje integracje!

Integracje dla systemów e-commerce automatyzuja większą część procesów zachodzących w sklepach internetowych, takich jak: przesyłanie zamówień, aktualizacja stanów magazynowych i cen czy wysyłka faktur e-mailem. Jednak Twoja firma może potrzebować rozszerzonych funkcjonalności, które zapewnia SellIntegro Extender. Zobacz, co oferuje najnowsza usługa naszej firmy i jak zmienia oblicze polskiego świata e-commerce!

Czym jest SellIntegro Extender?


SellIntegro Extender to nowa usługa, która polega na rozszerzaniu standardowych integracji o nowe funkcje. Dzięki temu sprzedawca może spersonalizować działanie wtyczek pod kątem indywidualnych potrzeb swojego sklepu. 


Funkcje, czyli co potrafi SellIntegro Extender?


Funkcje SellIntegro Extender wynikają z potrzeb użytkowników integracji. Rozszerzenie funkcjonalności wtyczek wzbogaca firmę o możliwość automatyzowania dodatkowych procesów, a także usprawnia działanie już istniejących integracji. A jak to wygląda w praktyce?


SellIntegro Extender oferuje 6 kluczowych rozszerzeń integracji:


  1. Zwiększenie maksymalnych wartości limitów

Każda integracja, która automatyzuje konkretny proces w firmie posiada swój indywidualny limit, np. wtyczka przesyłająca zamówienia z BaseLinkera do Subiekta GT wykonuje to działanie do limitu 5 000 zamówień w miesiącu. SellIntegro Extender zwiększa te limity nawet dwukrotnie, pozwalając dynamiczniej rozwijać się firmie.

  1. Pobieranie danych z Głównego Urzędu Statystycznego

SellIntegro Extender wprowadza rozszerzenie integracji, które porównuje dane o firmie wpisane przez klienta w zamówieniu z danymi pobranymi z Głównego Urzędu Statystycznego. Dzięki temu firma unika pomyłek spowodowanych wpisaniem błędnych danych w zamówieniu i dzięki temu sprawniej realizuje transakcję.

  1. Autoresponder Allegro

Jeśli sprzedajesz na Allegro na pewno wiesz, jak istotna jest rzetelna obsługa klienta. Aby zachować status Super sprzedawcy musisz spełnić konkretne standardy obsługi kupujących. Jednym z nich jest dobra komunikacja i szybkie odpowiadanie na zapytania klientów. SellIntegro Extender wyposaża firmę w autoresponder Allegro, który automatycznie generuje odpowiedzi na najczęściej powtarzające się pytania klientów. Dzięki temu kupujący otrzymuje natychmiastową odpowiedź i szybko rozwiązuje swój problem, natomiast Ty nie musisz poświęcać na to swojego czasu. Jednocześnie zachowujesz wszystkie przywileje wynikające ze statusu Super sprzedawca.

  1. Przetwarzanie dokumentów wstecz

SellIntegro Extender umożliwia przetwarzanie dokumentów nawet do 180 dni wstecz. To szczególnie przydatna funkcja dla producentów, którzy realizują zamówienia w dłuższych odcinkach czasu. Dzięki długiemu terminowi wystawienia dokumentu wstecz unikniesz konieczności żmudnego tworzenia ich formalnych korekt.

  1. Wydajna infrastruktura

Rozszerzenie integracji zapewnia bardziej wydajną infrastrukturę, która usprawnia oraz zwiększa niezawodność automatycznego wykonywania procesów. 

  1. Historia zdarzeń biznesowych

Dzięki SellIntegro Extender możesz przechowywać dane o zdarzeniach biznesowych, w których brała udział Twoja firma. Wszystkie informacje zbierane są w osobnych katalogach przechowywanych na serwerach w formie cyfrowej. Dane są zabezpieczone hasłem co ogranicza do nich dostęp niepożądanych osób. 


SellIntegro Extender - dlaczego warto rozszerzać integracje?


Standardowe integracje to dobry początek. Jeśli jednak dążysz do rozwijania swojego sklepu i skalowania wyników sprzedaży, szybko zauważysz że standardowe wtyczki przestają być wystarczające. W tym momencie powinieneś skierować się ku rozszerzeniu ich funkcji.


Dzięki SellIntegro Extender możesz:


  1. zwiększyć sprawność wykonywania procesów w firmie oraz podwoić liczbę ich automatyzacji w skali miesiąca,
  2. sprawnie realizować zamówienia dzięki szybkiemu pobieraniu poprawnych danych klienta z GUS,
  3. zautomatyzować proces odpowiadania na powtarzające się pytania klientów kupujących na Allegro,
  4. uniknąć żmudnego wystawiania korekt do faktur dzięki możliwość wystawiania tych dokumentów nawet do 180 dni wstecz,
  5. bezpiecznie przechowywać dane o zdarzeniach biznesowych firmy.


Ze względu na zdecydowanie większy potencjał rozszerzonych integracji, to rozwiązanie jest dedykowane dużym lub rozwijającym się firmom. Z SellIntegro Expander skorzystają także mniejsze podmioty, które jednak potrzebują usprawnić poszczególne procesy w swoich firmach, np. zwiększyć liczbę automatycznie przesyłanych zamówień w miesiącu. 


Rozszerz swoje integracje!

Testuj za darmo

Powiązane wpisy

Najnowsze wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™