Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązywać będzie od 21.03.2024 r.
Wdrożenie integracji SellIntegro w sklepie Alohomora Design
Case study

Wdrożenie integracji SellIntegro w sklepie Alohomora Design

“Pełna transparentność przepływu zamówień jest dużym atutem skonfigurowanego środowiska. Automatyzacja pozwoliła nam zaoszczędzić ilość czasu porównywalną z jednym etatem.”

O swoich doświadczeniach z wdrożenia rozwiązań SellIntegro opowiedziała firma sprzedająca akcesoria biurowe:

"Do wdrożenia integracji SellIntegro skłoniła nas obecność wielu złożonych procesów operacyjnych, które były realizowane w naszej firmie ręcznie, a także usprawnienie i optymalizacja procesów związanych z realizacją zamówień. Oczywiście finalnie zależało nam na znacznej redukcji czasu łapiąc wszystkie procesy w ryzy systemu, w którym można je monitorować. 

Zdecydowaliśmy się na  następujące integracje:

  • Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Subiekt GT
  • Masowe generowanie FS/PAi z ZK w Subiekt GT na zmianę statusu zamówienia w BaseLinker
  • Dodawanie faktur PDF z Insert Subiekt GT do zamówienia w BaseLinker
  • Przesyłanie produktów z Subiekt GT do BaseLinker
  • Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do BaseLinker
  • Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do BaseLinker
  • Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do Shoper
  • Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do Shoper
  • Aktualizacja stanów magazynowych Subiekt GT do Allegro
  • Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do Allegro

Bez jakich funkcjonalności dziś nie wyobrażamy sobie prowadzenia biznesu?

Po wprowadzeniu zamówienia do BaseLinkera automatycznie tworzy się ZK i na późniejszym etapie dokument sprzedaży. Automatyczne akcje po stronie BaseLinkera bardzo ułatwiają kwestie z weryfikacją zamówień i ich obsługą. Pełna transparentność przepływu zamówień jest dodatkowym atutem skonfigurowanego środowiska. Automatyzacja pozwoliła nam zaoszczędzić ilość czasu, porównywalną z jednym etatem. <big_blue_square>Podoba nam się również możliwość generowania listów przewozowych kilkoma kliknięciami oraz klarowny sposób zarządzania zamówieniami, stanami magazynowymi i cenami.<big_blue_square> Dużym odciążeniem jest automatyczna wysyłka dokumentów sprzedażowy i łatwe zarządzanie mailingiem kierowanym do klientów. Dzięki automatyzacji podzieliliśmy realizację zamówień na klarowne etapy.

Co się zmieniło od wprowadzenia integracji SellIntegro?

Zoptymalizowany proces pakowania skrócił się do 2 godzin dziennie, wcześniej trwało to nawet do 6 godzin! Pojawiły się realne plany na ekspansję na kolejne marketplace i skalowanie biznesu. Uzyskaliśmy klarowny i sprawny proces obsługi zamówień z automatycznąj wysyłką maili do klientów z informacjami o zamówieniu. Liczba pomyłek przy wysyłaniu zamówień została zredukowana o ponad 60%.

Komu szczególnie polecilibyśmy integracje SellIntegro?

Integracje SellIntegro polecamy przedsiębiorstwom produkcyjnym, producentom dysponującym dużą pulą asortymentu, oraz wszystkim, którzy sprzedają w internecie."

Strona sklepu Alohomora Design

Chciałbyś wdrożyć takie rozwiązanie w swojej firmie?

Zintegruj swój e-commerce

Powiązane wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™