Wdrożenie integracji SellIntegro w sklepie Alohomora Design
“Pełna transparentność przepływu zamówień jest dużym atutem skonfigurowanego środowiska. Automatyzacja pozwoliła nam zaoszczędzić ilość czasu porównywalną z jednym etatem.”
O swoich doświadczeniach z wdrożenia rozwiązań SellIntegro opowiedziała firma sprzedająca akcesoria biurowe:
"Do wdrożenia integracji SellIntegro skłoniła nas obecność wielu złożonych procesów operacyjnych, które były realizowane w naszej firmie ręcznie, a także usprawnienie i optymalizacja procesów związanych z realizacją zamówień. Oczywiście finalnie zależało nam na znacznej redukcji czasu łapiąc wszystkie procesy w ryzy systemu, w którym można je monitorować.
Zdecydowaliśmy się na następujące integracje:
- Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Subiekt GT
- Masowe generowanie FS/PAi z ZK w Subiekt GT na zmianę statusu zamówienia w BaseLinker
- Dodawanie faktur PDF z Insert Subiekt GT do zamówienia w BaseLinker
- Przesyłanie produktów z Subiekt GT do BaseLinker
- Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do BaseLinker
- Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do BaseLinker
- Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt GT do Shoper
- Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do Shoper
- Aktualizacja stanów magazynowych Subiekt GT do Allegro
- Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do Allegro
Bez jakich funkcjonalności dziś nie wyobrażamy sobie prowadzenia biznesu?
Po wprowadzeniu zamówienia do BaseLinkera automatycznie tworzy się ZK i na późniejszym etapie dokument sprzedaży. Automatyczne akcje po stronie BaseLinkera bardzo ułatwiają kwestie z weryfikacją zamówień i ich obsługą. Pełna transparentność przepływu zamówień jest dodatkowym atutem skonfigurowanego środowiska. Automatyzacja pozwoliła nam zaoszczędzić ilość czasu, porównywalną z jednym etatem. <big_blue_square>Podoba nam się również możliwość generowania listów przewozowych kilkoma kliknięciami oraz klarowny sposób zarządzania zamówieniami, stanami magazynowymi i cenami.<big_blue_square> Dużym odciążeniem jest automatyczna wysyłka dokumentów sprzedażowy i łatwe zarządzanie mailingiem kierowanym do klientów. Dzięki automatyzacji podzieliliśmy realizację zamówień na klarowne etapy.
Co się zmieniło od wprowadzenia integracji SellIntegro?
Zoptymalizowany proces pakowania skrócił się do 2 godzin dziennie, wcześniej trwało to nawet do 6 godzin! Pojawiły się realne plany na ekspansję na kolejne marketplace i skalowanie biznesu. Uzyskaliśmy klarowny i sprawny proces obsługi zamówień z automatycznąj wysyłką maili do klientów z informacjami o zamówieniu. Liczba pomyłek przy wysyłaniu zamówień została zredukowana o ponad 60%.
Komu szczególnie polecilibyśmy integracje SellIntegro?
Integracje SellIntegro polecamy przedsiębiorstwom produkcyjnym, producentom dysponującym dużą pulą asortymentu, oraz wszystkim, którzy sprzedają w internecie."