Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Przesyłanie zamówień z ERP
2
Ilość aktywnych instalacji
100-500
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

SGT_CAI_COM_ORD_BLK_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Przesyłanie zamówień z Subiekt GT do BaseLinker

Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich z systemu ERP do kolejnej platformy e-commerce.

Wtyczka “Przesyłanie zamówień z Subiekt GT do Baselinker” umożliwia zautomatyzowanie procesów sprzedażowych dla zamówień z różnych źródeł (marketplace, sklepy internetowe) zagregowanych na platformie BaseLinker.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Elastyczne ustawienia zakresu dni przetwarzania oraz trybu uruchamiania (automatycznie lub ręcznie).
Precyzyjne mapowanie statusów, katalogów oraz magazynów w BaseLinker, do których trafią Twoje zamówienia.
Możliwość oznaczenia statusu płatności, dodawania numeru dokumentu z Subiekt GT oraz szczegółowej konfiguracji przesyłania danych dostawy i płatności.

Główne funkcjonalności

Zautomatyzujesz proces transferu zamówień z systemu ERP do platformy e-commerce, eliminując potrzebę ręcznej pracy.
Usprawnisz zarządzanie zamówieniami, umożliwiając szybkie i precyzyjne przesyłanie danych między systemami. Zyskasz pewność, że żadne zamówienie nie zostanie pominięte.
Ograniczysz ryzyko pomyłek powstałych na skutek ludzkiego błędu. Twoje zamówienia będą zawsze poprawnie przetwarzane.
Przesyłanie zamówień z ERPPrzesyłanie zamówień z ERP

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Przesyłanie zamówień z ERP

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcje

  • Automatycznie przesyłaj zamówienia dokładnie tak jak chcesz, bez popełniania błędów i ręcznego tworzenia dokumentów.
  • Możesz wybrać typ dokumentu czy kontrahenta, który ma być utworzony, oraz na którym magazynie dokument ma się pojawić.
  • Dokonuj wyboru, w jaki sposob mapować produkty i wybierz metodę przetwarzania kosztu transportu i płatności.
  • Dla porządku oznaczaj transakcje VAT i JPK VAT. Automatyczne dokonuj potwierdzeń przesłania zamówień z systemu ERP.
  • Możesz również określić dopuszczalny przedział czasowy przesyłania zamówień (np. pomiędzy 6:00-21:00).

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Przykład wykorzystania

Integracja pozwoli na przetworzenie zamówień bądź faktur sprzedaży z Subiekt GT na zamówienia w BaseLinker. Przesyłanie zamówień odbywać się będzie za pomocą flag z Subiekta GT i statusu w BaseLinker.

Funkcjonalności

Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v143.0:

  • możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia
  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami (bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe, w których wtyczka ma działać
  • konfiguracja za pomocą jakiej flagi zamówienia/ faktury sprzedaży mają być przetwarzane do BaseLinker
  • możliwość ustawienia statusu, katalogu i magazynu w BaseLinker, do którego mają trafiać stworzone zamówienia
  • ustawienie przesyłania danych o płatności zamówienia jako opłacone lub nieopłacone
  • dodawanie numeru utworzonego dokumentu i wartości pół własnych z Subiekt GT do źródłowego zamówienia w BaseLinker jako pola dodatkowe
  • możliwość przesłania sposobu dostawy oraz ustawień wartości zależnej od płatności przy odbiorze
  • opcja wyboru magazynu Subiekt GT, z którego mają być przesyłane zamówienia/ faktury sprzedaży do BaseLinker
  • opcja przesyłania pól własnych produktów z zamówienia/ faktury sprzedaży Z Subiekt GT do pól własnych produktów w BaseLinker

Polecane wtyczki wraz z tą

Masowe generowanie dokumentów z ZK w Subiekt GT na zmianę statusu zamówienia w BaseLinker

Dodawanie faktur PDF z Subiekt GT do zamówienia w BaseLinker

Automatyczne wysyłanie e-mailem faktur i paragonów z Subiekt GT do klientów

Powiązane wtyczki:

Rozliczanie dokumentów

Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

Odwzorowywanie faktur

Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka przesyłająca zamówienia?

Wtyczka ta umożliwia tworzenie wybranych dokumentów w ERP na podstawie zamówienia z e-commerce lub odwrotnie. Pozwala ona na przesyłanie zamówień z konkretnych statusów i ich zmianę w zależności od powodzenia operacji.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki przesyłania zamówień?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Czy integracja wymaga SFERA dla Subiekt GT?

Tak, jedna wolna licencja SFERA jest wymagana do poprawnej pracy integracji, ale może ona współdzielić ją z innymi naszymi wtyczkami.

Czy wymagany jest jakiś plus (niebieski, zielony, czerwony)?

Tak, wymagane jest aktywne rozszerzenie zielony bądź czerwony PLUS do obsługi flag w Subiekt GT.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki przesyłania zamówień?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt GT (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt GT którego ważność licencji to 45dni, licencję na Subiekt GT);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt GT (możesz uruchomić testowo sferę na 14 dni, możesz też kupić licencję na pierwsze stanowisko. Jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro ale pamiętaj że niezależnie, czy korzystasz z 1 czy 20 integracji SellIntegro nasz endpoint potrzebuje tylko 1 licencji Sfery)
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu);
  • endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Do obsługi walut - Abonament;
  • Do obsługi flag i WSTO - Plus Subiekt GT.

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.