Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Wdrożenie integracji SellIntegro w sklepie Drake
Case study

Wdrożenie integracji SellIntegro w sklepie Drake

Drake: Wiele procesów dzieje się samych w tle. Dobrze skonfigurowany system potrafi mocno odciążyć z ilości pracy przy obsłudze zamówień. Oszczędność czasu i pieniędzy idą tutaj w parze, a koszt automatyzacji i utrzymania infrastruktury jest niewspółmiernie niski do zysków, jakie płyną z tego procesu.

Co skłoniło nas do wdrożenia SellIntegro? 

Przypadek. Zmieniliśmy system ERP na Nexo i zaczęliśmy szukać sposobu na automatyczne generowanie zamówień ze sklepu internetowego. Ponadto, chcieliśmy tracić mniej czasu na  wypisywanie ręczne listów przewozowych. Ktoś polecił BaseLinkera, znaleźliśmy reklamę SellIntegro i tak już poszło.

Z jakich integracji zdecydowaliśmy się skorzystać? 

  • Aktualizacja stanów magazynowych z Subiekt nexo PRO do BaseLinker
  • Aktualizacja cen z wybranego cennika z Subiekt nexo PRO do BaseLinker
  • Masowe generowanie FS/PAi z ZK w Subiekt nexo PRO na podstawie statusu w BaseLinker
  • Przesyłanie zamówień z Subiekt nexo PRO do BaseLinker
  • Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Subiekt Nexo PRO

Bez jakich funkcjonalności dziś nie wyobrażamy sobie prowadzenia biznesu?

Teraz nie wyobrażamy sobie pracy bez automatycznego generowania listów przewozowych, importu zamówień ze sklepu internetowego i generowania zamówień w ERP. SellIntegro ma świetny support, a integracje dobrze działają i utrzymują swoją infrastrukturę.

To, że Państwo świadczą usługę konfiguracji BaseLinkera i łączą go z programem ERP swoimi integracjami,  to prawdziwa bomba!

Co się zmieniło od wdrożenia integracji?

Pracownica nie przyklepuje ręcznie zamówień, automatyczne generowanie listów przewozowych do zamówień jest już dla nas oczywistością. Wykorzystanie modułu pakowania oszczędziło nam sporą ilość papieru marnowaną na czynności kompletacji — nie musimy drukować listy produktów do zebrania. Wszystko mamy już wypisane w BaseLinkerze, ponadto cały proces kompletacji jest szybszy do realizacji.

Wiele procesów dzieje się samych w tle. Dobrze skonfigurowany system potrafi mocno odciążyć z ilości pracy przy obsłudze zamówień.

Oszczędność czasu i pieniędzy idą tutaj w parze.

Komu szczególnie polecilibyśmy integracje SellIntegro?

Tym, którzy mają już sklepy internetowe i marnują czas na ręczne wykonywanie czynności, które już dawno mogłyby się dziać w pełni automatycznie. 

Koszt automatyzacji i utrzymania infrastruktury jest niewspółmiernie niski do zysków, jakie płyną z tego procesu.

System myli się rzadziej niż ludzie, co pozwala spokojniej podchodzić do sprzedaży. 

Uważam, że nawet niewielkie firmy powinny się zainteresować tym tematem, ponieważ czas, który spędziliby na rutynowych czynnościach, mogą wykorzystać bardziej twórczo w celu rozwijania firmy i zwiększania sprzedaży.

Zobacz sklep, który korzysta z integracji SellIntegro

Drake

Powiązane wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™