Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązywać będzie od 21.03.2024 r.
Wdrożenie integracji SellIntegro w sklepie Kawawbiurze.pl
Case study

Wdrożenie integracji SellIntegro w sklepie Kawawbiurze.pl

Kawawbiurze.pl: Optymalizacja daje niekończące się możliwości rozwoju biznesu. Redukcja czasu poświęcanego wcześniej na czynności powtarzalne wpływa na zwiększanie dochodów. Ręczne uzupełnianie danych w systemie lepiej zamienić na produktywne czynności, takie jak: lepsza obsługa klienta, wprowadzenie działań marketingowych, czy dopracowanie strategii biznesowej.

Co skłoniło nas do wdrożenia SellIntegro? 

Do wdrożenia systemów e-commerce zmotywowała nas chęć usprawnienia realizacji zamówienia. Optymalizacja czasu pracy, zminimalizowanie pomyłek w trakcie realizacji zamówień, czy też usprawnienie wysyłki dokumentów sprzedaży do klienta, to były równie istotne cele, które osiągnęliśmy poprzez pomyślne wdrożenie integracji systemów.

Z jakich integracji zdecydowaliśmy się skorzystać? 

  • Przesyłanie produktów z Subiekt GT do BaseLinker
  • Synchronizacja stanów magazynowych z Insert Subiekt GT do Baselinker
  • Aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt GT do BaseLinker
  • Synchronizacja zamówień Baselinker Insert Subiekt GT
  • Masowe generowanie FS/PAi z ZK w Subiekt GT na zmianę statusu zamówienia w BaseLinker
  • Dodawanie faktur PDF z Insert Subiekt GT do zamówienia w BaseLinker

Bez jakich funkcjonalności dziś nie wyobrażamy sobie prowadzenia biznesu?

Przede wszystkim bez:

- automatycznego wystawiania dokumentów sprzedaży,

- automatycznego drukowania listów przewozowych,

- synchronizacji stanów magazynowych na konkretne marketplace'y,

- procedury sporządzania powyższych dokumentów, którą zaprojektował wdrożeniowiec.

Te cztery elementy wpływają nie tylko na sprawną obsługę zamówień, ale również na lepszą jakość usług, które dla nas i naszych klientów są kluczowe.

Co się zmieniło od wdrożenia integracji?

Ograniczenie pomyłek przy obsłudze zamówień to był pierwszy cel projektu wdrożenia, który udało nam się szybko osiągnąć.

Skrócenie czasu obsługi zamówienia to kolejny duży plus odczuwalny w naszej organizacji.

Zaoszczędziliśmy również jeden etat miesięcznie na samym zautomatyzowaniu wystawiania listów przewozowych. Wdrożenie systemów e-commerce, to był dla naszej firmy start ekspansji i rozwoju!

Komu szczególnie polecilibyśmy integracje SellIntegro?

Każdemu, kto sprzedaje lub ma zamiar sprzedawać w internecie. Każdej firmie, w której pracownicy wysyłają paczki i do tej pory musieli ręcznie tworzyć dokumenty. Nie ma limitu co do branży, bo zasadniczo w każdym biznesie, który zajmuje się sprzedażą online implementacja znajdzie zastosowanie. Każdy, kto chce rozwijać swoją działalność, powinien jak najszybciej rozpocząć proces wdrożenia automatyzacji.

Inne nasze spostrzeżenia na temat procesu wdrożenia?

Wdrażanie systemów pozwala osiągnąć więcej, niż się może wydawać. Optymalizacja daje niekończące się możliwości rozwoju biznesu. Automatyzacja to przyszłość. Zaoszczędzenie czasu na czynnościach powtarzalnych wpływa na stałe zwiększanie dochodów pochodzących z działań produktywnych, takich jak świetna obsługa klienta, marketing, czy dopracowanie strategii biznesowej. Aby dokonać rewolucji w swojej organizacji i zacząć intensywnie się rozwijać, wystarczy wykonać pierwszy krok, a jest nim kontakt z wdrożeniowcem SellIntegro.

Zobacz sklep, który korzysta z integracji SellIntegro!

Kawawbiurze.pl

Powiązane wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™