Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązywać będzie od 21.03.2024 r.
Wdrożenie integracji SellIntegro dla sklepu CarDona
Case study

Wdrożenie integracji SellIntegro dla sklepu CarDona

Dla naszego klienta przeprowadziliśmy dokładną analizę jego potrzeb, aby jak najskuteczniej określić założenia całego wdrożenia i wybrać najskuteczniejsze rozwiązania.

O kliencie

CarDona to firma z branży motoryzacyjnej, zajmująca się handlem częściami do samochodów i sprzętem do detailingu. Działa na rynku od prawie 20 lat, a swoją siedzibę ma w Warszawie. Głównym kanałem sprzedaży naszego klienta jest platfroma allegro.pl, gdzie posiada swoje dwa konta i obsługuje miesięcznie około 3000 zamówień. Program wykorzystywany do obsługi magazynu to WAPRO Mag. Nasze wdrożenie rozpoczęliśmy w marcu 2023 roku.

Wyzwanie

Ze względu na rosnącą liczbę zamówień klient nie był już w stanie obsługiwać większości czynności w procesie sprzedaży w tradycyjny sposób. Cała obsługa systemu BaseLinker np.: weryfikacja statusu zamówień, nadawanie etykiet, wiązało się to ze zbyt wysoką ilością czasu i wymagało za dużych nakładów pracy. Przez to jedną z kluczowych potrzeb klienta była optymalizacji procesu zamówień.

Rozwiązanie

Integracja SellIntegro miała na celu:

  • automatyzację wystawiania dokumentów z rezerwacją ZO,
  • wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury/paragony),
  • automatyzację fiskalizacji,
  • wysyłka dokumentów drogą mailową (faktur i paragonów),
  • aktualizacje stanów magazynowych, cen,  przesyłanie produktów do BaseLinkera oraz aktualizacja tych informacji dalej,
  • monitorowanie dostarczenia przesyłki do klienta,
  • automatyczne rozdzielanie zamówień do kurierów,
  • podzielenie magazynu na osoby zbierające i pakujące zamówienia,
  • uspójnienie procesu wymiany informacji między pracownikiem zbierającym i pakującym zamówienie,
  • automatyzację procesu nadawania etykiet.

Klient przeszedł przez kompleksowe wdrożenie, w którym największym wyzwaniem była automatyzacja wymiany danych pomiędzy marketplace’ami, a systemem ERP. Do tego ułożyliśmy cały workflow w systemie BaseLinker względem tego przepływu zamówień. 

Wykorzystane wtyczki:

Efekty

  • Zorganizowane kwestie związane z magazynem i przetwarzaniem zamówień
  • Przyspieszenie procesu obsługi zamówienia od momentu zakupu przez klienta do momentu wyjścia paczki z magazynu
  • Zwiększenie kontroli przebiegu procesu zamówienia poprzez ułożenie workflow pracy w BaseLinker
  • Jasno określone statusy zamówień w systemie
  • Stała opieka dedykowanego wdrożeniowca 

Opinia Klienta

„Od dłuższego czasu nosiliśmy się z zamiarem zautomatyzowania naszego procesu sprzedażowego, małymi kroczkami usprawnialiśmy o dodatki do oprogramowania, czy poszerzanie dotychczasowych pakietów programów. Dziś wiemy, że była to strata czasu i pieniędzy na półśrodki. Całe szczęście w naszych poszukiwaniach odpowiedniej firmy, trafiliśmy na SellIntegro. Już od pierwszego spotkania dali się poznać jako profesjonaliści -  jako jedyni podjęli się integracji we współpracy z WF-Magiem, z którego nie chcieliśmy rezygnować. Jasno określone założenia zostały w 100% zrealizowane, stworzyli rozwiązania idealnie dopasowane do naszych potrzeb. Samo wdrożenie przebiegło sprawnie i nie odbiło się na obsłudze sprzedaży, aktualnie jesteśmy na etapie dopinania do systemu drugiej firmy. Teraz praca to przyjemność, sprzedaż realizuje się sama, a my możemy zająć się poszukiwaniem nowych rynków i poszerzać ofertę.

Dlatego nie zastanawiajcie się -  jeżeli integracja to tylko z SellIntegro. Sprawne wdrożenie oraz szybka i kompetentna pomoc posprzedażowa.” - Anna Grabik - Dziuba, CarDona

Sklep CarDona

Przejdź do sklepu

Powiązane wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™